  • 1. Data: 2002-11-19 10:58:29
    Temat: korekta faktury
    Od: "Radek S." <r...@i...pl>

    Witam!

    mam pytanie odnośnie pozycji dokumentu korekty:
    czy może być korygowana pozycja ktorej nie było na fakturze?
    innymi słowy czy można dodawać pozycje do korekty których nie było na
    fakturze?

    pozdrawiam
    R.

  • 2. Data: 2002-11-19 12:29:44
    Temat: Re: korekta faktury
    Od: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl>

    Użytkownik "Radek S." <r...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > czy może być korygowana pozycja ktorej nie było na fakturze?
    > innymi słowy czy można dodawać pozycje do korekty których nie było na

    ----------------------------
    Raczej nie można korygować czegoś czego nie ma.Nie bardzo wiem w czym masz
    problem ?
    Jolka

  • 3. Data: 2002-11-19 15:46:10
    Od: "Radek S." <r...@i...pl>

    Użytkownik "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl> napisał w wiadomości
    > Raczej nie można korygować czegoś czego nie ma.Nie bardzo wiem w czym masz
    > problem ?

    mam problem bo pisze program i zastanawiam sie czy podczas edycji dokumetu
    korekty umożliwic uzytkownikowi wybieranie towarów z listy czy ograniczyc
    tylko do tego co zawiera dokument korygowany.

    dzieki
    pozdrawiam
    R.

  • 4. Data: 2002-11-19 20:54:09
    Od: "Wilbert" <w...@2...pl>

    > Raczej nie można korygować czegoś czego nie ma.Nie bardzo wiem w czym masz
    > problem ?
    > Jolka

    Wiem ze w firmie w ktorej pracuje wystawia sie korekty, w ktorych dodaje sie
    pozycje nie wystepujace na fakturze. Dotyczy to przypadkow sprzedazy
    zagranice. Zdarza sie ze np. jakis towar zaladowano, a nie zafakturowano.
    Jesli na fakturze jest 10 pozycji to w korekcie dopisywana jest poz. 11,
    jest ilosc 0, wartosc 0, winno byc ilosc ..., wartosc .... Nie jestem
    wprawdzie z dzialu ksiegowego i nie znam przepisow na to zezwalajacych, ale
    jest to duza spolka S.A., kontrole US mamy non stop i ten sposob korekt
    nigdy nie byl kwestionowany. Ale podkreslam ze chodzi o sprzedaz eksportowa,
    byc moze uregulowania co do sprzedazy krajowej w tym wzgledzie sa inne.

    Pozdro
    Wilbert

  • 5. Data: 2002-11-20 07:37:22
    Od: "Rafał B." <r...@w...pl>

> [...]
    > korekty umożliwic uzytkownikowi wybieranie towarów z listy czy ograniczyc
    > tylko do tego co zawiera dokument korygowany.

    Tak, można dopisywać nowy towar.
    Najczęściej ma to miejsce gdy na fakturze wpisano nie ten asortyment.
    Wtedy zerujemy błędny i dodajemy właściwy.
    Jednak odnośnie korekt - to co jest akceptowane w jednym US w innym jest
    odrzucane...

    Pozdrowienia
    Rafał B.

  • 6. Data: 2002-11-20 14:00:04
    Od: "Radek S." <r...@i...pl>

    Użytkownik "Rafał B." <r...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Wtedy zerujemy błędny i dodajemy właściwy.
    > Jednak odnośnie korekt - to co jest akceptowane w jednym US w innym jest

    oczywiście, każdy wie jak to jest z tymi US ale to już inna bajka
    dzięki za wszystkie odpowiedzi

    pozdrawiam
    R.