  • 1. Data: 2003-12-29 08:22:04
    Temat: koszt limitowany?
    Od: buźka<p...@p...fm>

    wiadomo, że jeśli ulotki to koszty reprezentacji i reklamy -
    limitowane, (nie wdaje się w szczegóły). Czy kolportaż tych ulotek
    czyli usługa "rozniesienia" też zalicza sie to limitowanych kosztów?
    chyba coś mi na mózg padło przez te długie weekendy...

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2003-12-29 08:34:23
    Temat: Re: koszt limitowany?
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik buźka napisał:

    > wiadomo, że jeśli ulotki to koszty reprezentacji i reklamy -
    > limitowane, (nie wdaje się w szczegóły). Czy kolportaż tych ulotek

    To nie jest takie oczywiste że koszt limitowany. Własnie szczegóły sa
    istotne bo wszak "diabeł tkwi w szczegółach".

    Jak odywa sie dystrybucja tych ulotek?
    Bo jeżeli trafiają do wczesniej wybranych osób to koszt limitowany. Ale
    jeżeli "na chybił-trafił" typu wciskanie ludziom na ulicy lub
    rozkładanie pod drzwiami jak leci to już raczej nie limitowany.

    > czyli usługa "rozniesienia" też zalicza sie to limitowanych kosztów?

    Jeżeli już jakas forma reklamy podpada pod limit to podpada w całości -
    wszystki towary i usługi ktore sie na nią składaja sa ograniczone.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 3. Data: 2003-12-29 09:35:32
    Od: buźka<p...@p...fm>

> [...]
    całości -
    > wszystki towary i usługi ktore sie na nią składaja sa ograniczone.

    wiem wiem, ale zwykle zakładam, że jak ulotki, to wiadomo
    ograniczona ilość, a jak ograniczona, to napewno nie są
    ogólnodostępne, do tego zwykle roznosi się je w konkretnej okolicy,
    więc tutaj można sobie dywagować nad tym jakie jest
    prawdopodobieństwo, że ulotka, której przeznaczeniem jest
    anonimowe mieszkanie ale w konkretnej dzielnicy czy na konkretnym
    osiedlu, trafi do nieznanego grona osób:), rozpisywali się kiedyś na
    ten temat, że jak jest określona liczna ulotek to i określona liczna
    odbiorców a to już wyklucza zakwalifikowanie tej reklamy do
    publicznej...
    ulotki te w ilości 15000 zostały rozrzucone pod drzwiami mieszkań w
    dwóch określonych dzielnicach miasta...pytanie w takim razie czy to
    anonimowi czy tez znani odbiorcy??:)...bo ja się nie mogę
    zdecydować...chętnie poczytam co masz do powiedzenia na ten temat:)
    Pozdrowienia

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 4. Data: 2003-12-29 19:31:29
    Od: "Wiola" <w...@b...com.pl>

    Użytkownik "buźka" <p...@p...fm> napisał w wiadomości

> [...]
    > anonimowi czy tez znani odbiorcy??:)...bo ja się nie mogę
    > zdecydować...chętnie poczytam co masz do powiedzenia na ten temat:)
    ----------------------------------
    Dla mnie jest to koszt nielimitowany.
    Wiola

  • 5. Data: 2003-12-29 19:44:48
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Wiola napisał:

    > Użytkownik "buźka" <p...@p...fm> napisał w wiadomości

    > ----------------------------------
    > Dla mnie jest to koszt nielimitowany.

    No własnie.
    To jest jeden z przepisów do którego trzeba podchodzic intuicyjnie
    (szlag by trafił te telepatyczne ustawy i inne takie).

    I jak dla mnie to też jest nielimitowany.
    Bo nie liczy sie czy liczba odborców reklamy jest ograniczona, bo zawsze
    jest ograniczona, ale czy ich w jakis sposób wytypowalismy czy też są
    anonimowi i przypadkowi.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 6. Data: 2003-12-30 14:06:16
    Od: buźka<p...@p...fm>

> [...]
    zawsze
    > jest ograniczona, ale czy ich w jakis sposób wytypowalismy czy też są

    ok, dzięki, chyba znowu będzie "ryzyk fizyk", coś zbyt często ostatnio:)
    pozdrowienia

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 7. Data: 2003-12-30 14:14:35
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik buźka napisał:

    > ok, dzięki, chyba znowu będzie "ryzyk fizyk", coś zbyt często ostatnio:)

    No, takie mamy przepisy żebys nie gnusiał i za spokojnie nie spał.

    Ja juz dawno doszłam do wniosku że w sytuacji wątpliwej liczymy ile
    byśmy stracili jakby US uznał interpretację najgorsza dla nas a my
    najlepsza.
    Czasme kwoty ewentualnych "konsekwencji" nie są warte zachodu z punktu
    widzenia Skarbu Państwa ( to pociąga za sobą kawlifikacje jak sprawa
    malej wagi, itp)
    Ale takie skoki na główke każdy podejmuj na własna rękę i za własne
    pieniądze. ;-)

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk