1. Data: 2002-12-14 18:26:53
Temat:koszt upomnienia-na jakie konto i czy kup?
Od:"Kinga" <romm@_nospam_priv.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Najakie konto trzeba zaksiegowac koszt upomnienia od US z tytulu opoznionej
platnosci za Vat-7.
Czy takie upomnienie mozna potraktowac jako kup?
pozdrawiam Kinga

2. Data: 2002-12-14 20:40:20
Temat:Re: koszt upomnienia-na jakie konto i czy kup?
Od:Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 14 Dec 2002, Kinga wrote:
[...]
>+ Czy takie upomnienie mozna potraktowac jako kup?

Czy owo "upomnienie" to po prostu mandat ?
Kar nie można wrzucać w KUP...

Pozdrowienia, Gotfryd

3. Data: 2002-12-14 20:57:34
Od:"Karol" <a...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kinga" <romm@_nospam_priv.onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam
> Najakie konto trzeba zaksiegowac koszt upomnienia od US z tytulu
opoznionej
> platnosci za Vat-7.

Proponuje na konto kosztow.

> Czy takie upomnienie mozna potraktowac jako kup?

IMHO nie.

Karol

4. Data: 2002-12-14 22:53:16
Od:"Lora" <l...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

konto 762 - pozostałe koszty operacyjne i utworzyc analitykę 762-1 koszt n.k
.u.p., lub 762-1odsetki budżetowe nkup. mozna stworzyc osobna syntetykę np.
763, 753, - jest to wygodne, ale rzadko praktykowane.

5. Data: 2002-12-15 06:28:05
Od:"Kinga" <romm@_nospam_priv.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy owo "upomnienie" to po prostu mandat ?

nie, to jest koszt wyslania "informacji" o tym, ze Vat jest nie zaplacony, i
ze odsetki za o poznienie wynosza tyle i tyle
Kinga

6. Data: 2002-12-18 21:01:39
Od:"Sark" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lora" <l...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
np.
> 763, 753, - jest to wygodne, ale rzadko praktykowane.

Jezu, jakie to mądre ! Bogu dziękować że mam KPiR i ... ten mały krzyż z
tym związany :)

Sark