  • 1. Data: 2002-12-14 18:26:53
    Temat: koszt upomnienia-na jakie konto i czy kup?
    Od: "Kinga" <romm@_nospam_priv.onet.pl>

    Witam
    Najakie konto trzeba zaksiegowac koszt upomnienia od US z tytulu opoznionej
    platnosci za Vat-7.
    Czy takie upomnienie mozna potraktowac jako kup?
    pozdrawiam Kinga

  • 2. Data: 2002-12-14 20:40:20
    Temat: Re: koszt upomnienia-na jakie konto i czy kup?
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Sat, 14 Dec 2002, Kinga wrote:
    [...]
    >+ Czy takie upomnienie mozna potraktowac jako kup?

    Czy owo "upomnienie" to po prostu mandat ?
    Kar nie można wrzucać w KUP...

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 3. Data: 2002-12-14 20:57:34
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Kinga" <romm@_nospam_priv.onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > Najakie konto trzeba zaksiegowac koszt upomnienia od US z tytulu
    opoznionej
    > platnosci za Vat-7.

    Proponuje na konto kosztow.

    > Czy takie upomnienie mozna potraktowac jako kup?

    IMHO nie.

    Karol

  • 4. Data: 2002-12-14 22:53:16
    Od: "Lora" <l...@i...pl>

    konto 762 - pozostałe koszty operacyjne i utworzyc analitykę 762-1 koszt n.k
    .u.p., lub 762-1odsetki budżetowe nkup. mozna stworzyc osobna syntetykę np.
    763, 753, - jest to wygodne, ale rzadko praktykowane.

  • 5. Data: 2002-12-15 06:28:05
    Od: "Kinga" <romm@_nospam_priv.onet.pl>

    > Czy owo "upomnienie" to po prostu mandat ?

    nie, to jest koszt wyslania "informacji" o tym, ze Vat jest nie zaplacony, i
    ze odsetki za o poznienie wynosza tyle i tyle
    Kinga

  • 6. Data: 2002-12-18 21:01:39
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Lora" <l...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    np.
    > 763, 753, - jest to wygodne, ale rzadko praktykowane.

    Jezu, jakie to mądre ! Bogu dziękować że mam KPiR i ... ten mały krzyż z
    tym związany :)

    Sark