  • 1. Data: 2004-01-05 10:52:24
    Temat: koszty uzyskania przychodu
    Od: "Ewa" <e...@w...pl>

    Byłam zatrudniona przez cały rok 2003, ale zakład pracy wypłacił mi tylko 11
    pensji.
    Czy mogę odliczyć pełny limit kosztów uzyskania przychodu za 2003 r.?
    Czy tylko 11/12 dopuszczalnej kwoty?

  • 2. Data: 2004-01-05 11:56:57
    Temat: Re: koszty uzyskania przychodu
    Od: "BK" <k...@f...polbox.pl>

    tylko za 11 miesięcy, chyba, że okres zatrudnienia ustał np. 1 grudnia wtedy
    za 12.
    BK

  • 3. Data: 2004-01-05 12:00:03
    Od: "BK" <k...@f...polbox.pl>

    W sumie po przeczytaniu mam wątpliwości, gdyż piszesz iż byłaś zatrudniona
    cały rok, rozumiem, że gdzieś jest to wpisane np. świadectwie pracy, wtedy
    koszty za 12 m-cy
    . Swoją drogą, jeżeli tak było to ciekawa spraw, że zakład pracy wypłacił
    11 pensji za zatrudnienie ustało z końcem grudnia 2003.
    BK

  • 4. Data: 2004-01-05 13:55:05
    Od: "Ewa" <e...@w...pl>

    Zatrudnienie trwa nadal, tylko wypłata pensji została przesunięta na
    potem...

  • 5. Data: 2004-01-05 14:56:45
    Od: "BK" <k...@f...polbox.pl>

    czyli rozumiem, iż nadal wykonujesz pracę. IMHO myślę, że bez obawy można
    zastosować koszty za 12 m-cy.

  • 6. Data: 2004-01-05 21:57:18
    Od: buźka<p...@p...fm>

    Ale pracowałaś przez cały rok - należą Ci się koszty uzyskania za 12
    miesięcy
    Pozdrowienia

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 7. Data: 2004-01-06 11:10:21