1. Data: 2005-02-08 21:38:31
Temat:koszty uzyskania przychodu a zwolnienie lekarskie
Od:"nntrt" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

witajcie
moj problem jest niejednoznaczny dla mnie bo jesli mialem w miesiacu o 20
dniach roboczych 12 dni zwolnienia lekarskiego ( z czego 10 dni roboczych)
to czy pracodawca moze mi policzyc tylko polowe kosztow uzyskania przychodu
za dany miesiac? co jest wiazace dni robocze czy kalendarzowe? jak wogole ma
sie taka sytuacja do pensji?

2. Data: 2005-02-08 21:56:00
Od:"Nikiel ;-\)" <n...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego słonecznego/deszczowego dnia nntrt <n...@g...pl> wystukał[a]:
> [...]
> polowe kosztow uzyskania przychodu za dany miesiac? co jest wiazace
> dni robocze czy kalendarzowe? jak wogole ma sie taka sytuacja do

Nie może, kup są niepodzielne. I nawet jak przez jeden dzień w miesiącu
otrzymasz wynagrodzenie /zwykłe, czy też chorobowe - płacone ze środków
pracodawcy/ należą ci się kup w całości.
Gdybyś cały miesiąc był na zwolnieniu - płaconym przez ZUS, urlopie
bezpłatnym wtedy by ci się nie należały.

Pozdrawiam
Nikiel ;-)

--
# od niklu # # gg - 4939629 #
# (A. Einstein) #

3. Data: 2005-02-08 22:03:50
Od:witek <w...@g...pl.spam.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Nikiel ;-) wrote:
> [...]
> Gdybyś cały miesiąc był na zwolnieniu - płaconym przez ZUS, urlopie
> bezpłatnym wtedy by ci się nie należały.

Dodam tylko, że dla pracownika ma to małe znaczenie, bo na pit-37 i tak
wpisze sobie całe.

4. Data: 2005-02-09 10:33:56
Od:"nntrt" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

a jak to jest umocowane prawnie? czy mozecie mi podac przepisy ktore to
reguluja
thanx

5. Data: 2005-02-09 14:38:32
Od:witek <w...@g...pl.spam.invalid> szukaj wiadomości tego autora

nntrt wrote:
> a jak to jest umocowane prawnie? czy mozecie mi podac przepisy ktore to
> reguluja

100 zł

6. Data: 2005-02-09 16:15:24
Od:"nntrt" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

a fe witus wylazl z ciebie Polak

7. Data: 2005-02-09 21:01:11
Od:witek <w...@g...pl.spam.invalid> szukaj wiadomości tego autora

nntrt wrote:
> a fe witus wylazl z ciebie Polak

Nie wyszedl polak, tylko nie cierpię leniów.
Odpowiedź dostałeś. Jak ci się nie chce samemu poszukać podstawy prawnej
w ustawach to zapłać za mój czas to ci znajdę.
Wystarczą google i Edit/Find po dokumencie.