  • 1. Data: 2005-02-08 21:38:31
    Temat: koszty uzyskania przychodu a zwolnienie lekarskie
    Od: "nntrt" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witajcie
    moj problem jest niejednoznaczny dla mnie bo jesli mialem w miesiacu o 20
    dniach roboczych 12 dni zwolnienia lekarskiego ( z czego 10 dni roboczych)
    to czy pracodawca moze mi policzyc tylko polowe kosztow uzyskania przychodu
    za dany miesiac? co jest wiazace dni robocze czy kalendarzowe? jak wogole ma
    sie taka sytuacja do pensji?

  • 2. Data: 2005-02-08 21:56:00
    Od: "Nikiel ;-\)" <n...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Pewnego słonecznego/deszczowego dnia nntrt <n...@g...pl> wystukał[a]:
> [...]
    > polowe kosztow uzyskania przychodu za dany miesiac? co jest wiazace
    > dni robocze czy kalendarzowe? jak wogole ma sie taka sytuacja do

    Nie może, kup są niepodzielne. I nawet jak przez jeden dzień w miesiącu
    otrzymasz wynagrodzenie /zwykłe, czy też chorobowe - płacone ze środków
    pracodawcy/ należą ci się kup w całości.
    Gdybyś cały miesiąc był na zwolnieniu - płaconym przez ZUS, urlopie
    bezpłatnym wtedy by ci się nie należały.

    Pozdrawiam
    Nikiel ;-)

    --
    # od niklu # # gg - 4939629 #
    # (A. Einstein) #

  • 3. Data: 2005-02-08 22:03:50
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Nikiel ;-) wrote:
> [...]
    > Gdybyś cały miesiąc był na zwolnieniu - płaconym przez ZUS, urlopie
    > bezpłatnym wtedy by ci się nie należały.

    Dodam tylko, że dla pracownika ma to małe znaczenie, bo na pit-37 i tak
    wpisze sobie całe.

  • 4. Data: 2005-02-09 10:33:56
    Od: "nntrt" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    a jak to jest umocowane prawnie? czy mozecie mi podac przepisy ktore to
    reguluja
    thanx

  • 5. Data: 2005-02-09 14:38:32
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    nntrt wrote:
    > a jak to jest umocowane prawnie? czy mozecie mi podac przepisy ktore to
    > reguluja

    100 zł

  • 6. Data: 2005-02-09 16:15:24
    Od: "nntrt" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    a fe witus wylazl z ciebie Polak

  • 7. Data: 2005-02-09 21:01:11
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    nntrt wrote:
    > a fe witus wylazl z ciebie Polak

    Nie wyszedl polak, tylko nie cierpię leniów.
    Odpowiedź dostałeś. Jak ci się nie chce samemu poszukać podstawy prawnej
    w ustawach to zapłać za mój czas to ci znajdę.
    Wystarczą google i Edit/Find po dokumencie.

REKLAMA