  • 1. Data: 2002-02-06 22:35:54
    Temat: ksiegowosc i racunkowosc
    Od: "derski" <d...@b...gnet.pl>

    Prosze o pomoc osoby zorientowane w temacie czy sa gdzies w sieci dostepne
    przykladowe pytania do egzaminu na uzyskanie uprawnien Ministra Finansow do
    prowadzenia biur rachunkowych. Jesli nie ma w sieci to ewentualnie czy w
    tradycyjnej formie sa gdzies do zdobycia/nabycia.
    Z gory dziekuje za pomoc

  • 2. Data: 2002-02-07 07:16:47
    Temat: Re: ksiegowosc i racunkowosc
    Od: "TeleNorc" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "derski" <d...@b...gnet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > prowadzenia biur rachunkowych. Jesli nie ma w sieci to ewentualnie czy w
    > tradycyjnej formie sa gdzies do zdobycia/nabycia.

    Cześć!
    Nie wiem czy Cię to zainteresuje, ale spróbuj na
    www.afk.alti.pl/oferta.htm#AFK-SKRYPT
    Z pozdrowieniami
    Sylwia

  • 3. Data: 2002-02-08 10:07:35
    Od: "derski" <d...@b...gnet.pl>

    To juz jest cos. Serdeczne dzieki. Pozdrawiam.
    derski