  • 11. Data: 2007-01-19 10:24:39
    Temat: Re: kto płaci podatek przy umowie zleceniu?
    Od: "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl>

    > Hm... co by tu sprostować... ;) - wiem!!! to PIT-11 a nie -8b :)

    Dzięki :-)

    Pozdrawiam
    Barbara

  • 12. Data: 2007-01-19 10:28:11
    Temat: Re: kto p3aci podatek przy umowie zleceniu?
    Od: "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl>

    > A skąd wiesz który US jest "właściwy dla zleceniobiorcy"?

    Zasadniczo chyba wiadomo, jeśli znamy adres zleceniobiorcy, cz się mylę?

    > Na rachunku wystawionym przez zleceniobiorcę masz (powinien być" wskazany
    > "jego US" - tam wyślesz deklarację.

    Pit-4R, czy Pit-11?

    > Zaliczki z tytułu podatku dochodowego - wpłacasz do "swojego" USu.

    Skoro zaliczki wpłacam do swojego, to Pit-4R pewnie też do swojego? I tylko
    Pit-11 do "jego US".

    Dzięki i pozdrawiam
    Barbara

  • 13. Data: 2007-01-20 06:51:35
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 19 Jan 2007, Herbi wrote:

> [...]
    >
    > A skąd wiesz który US jest "właściwy dla zleceniobiorcy"?
    > Na rachunku wystawionym przez zleceniobiorcę masz (powinien być" wskazany

    wKF: PIT-11 ! PIT-4 "do siebie". Pasuje?

    pzdr, Gotfryd

  • 14. Data: 2007-01-22 09:18:24
    Od: Herbi <z...@o...pl>

    Dnia 20 sty o godzinie 07:51, na pl.soc.prawo.podatki, Gotfryd Smolik
    news napisał(a):

    > wKF: PIT-11 ! PIT-4 "do siebie". Pasuje?

    Oczywiście że pasuje.
    Dosyć ogólnikowo napisałem "deklarację", gdy tymczasem PIT-11 jest
    informacją roczną o uzyskanych dochodach.

    --
    Herbi
    22-01-2007 10:16:52