  • 1. Data: 2004-07-18 09:16:52
    Temat: kupno samochodu a podatek 2%
    Od: "IceCool" <i...@p...onet.pl>

    witam
    w jakim terminie nalezy zgłosić fakt zakupu samochodu do urzędu skarbowego
    ???
    słyszałem dwa terminy 1 miesiąc i 14 dni
    sprawa wygląda tak że w dniu 30.06.2004 kupiłem fiata i jeszcze tego faktu
    nie zgłosiłem w urzędzie bo myślałem że mam na to miesiąc a tu nagle ktoś mi
    mówi że 14 dni
    jakie konsekwencje mnie czekają jeśli miałem faktycznie 14 na to ????

    Grzegorz Stanek

  • 2. Data: 2004-07-18 10:14:14
    Temat: Re: kupno samochodu a podatek 2%
    Od: "IceCool" <i...@p...onet.pl>

    witam
    już wyczytałem że jednak 14 dni :((
    czyli po terminie, jak teraz z tego wybrnąć ???
    zapłacić jakieś odsetki karne czy co ???
    proszę o pomoc bo podatki to dla mnie magia
    z góry dzięki za pomoc

    Grzegorz Stanek

  • 3. Data: 2004-07-19 16:48:14
    Od: "Szauek" <l...@w...pl>

    > czyli po terminie, jak teraz z tego wybrnąć ???
    > zapłacić jakieś odsetki karne czy co ???
    > proszę o pomoc bo podatki to dla mnie magia
    > z góry dzięki za pomoc
    14 dni. Placisz odsetki oraz te 2 % i nikt nie powinien sie przyczepic. Ja
    kiedys pol roku przesadzilem bo kupilem motocykl do remontu i po terminie
    zaplacilem i tylko 6 zl odsetek zaplacilem. Urzednicy byli bardzo mili i
    teraz odnosze wrazenie ze do przecietnego podatnika USy odnosza sie dosc
    przyjemnie, odkad mam DG to caly czas pod gorke.
    Pzdrw
    Szauek

  • 4. Data: 2004-07-19 17:28:35
    Od: "Przemysław Mrozek" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > teraz odnosze wrazenie ze do przecietnego podatnika USy odnosza sie dosc
    > przyjemnie, odkad mam DG to caly czas pod gorke.

    A mnie jak się spóźniłem jeden dzień ze złożeniem PCC1 to wlepili mandat z
    UKS na 100 czy 150 zł za nieterminowe złożenie PCC1. A złożyłem je po
    terminie bo nie przyjęli mi wcześniej deklaracji - nie miałem imion rodziców
    delikwenta, od którego kupowałem auto - cała reszta (NIP, PESEL, data
    urodzenia, adres) była. A że kolo wyjechał do szkoły wojskowej, to ścignąć
    go było ciężko... Mój błąd polegał na tym, że w momencie jak nie przyjęli mi
    tej deklaracji, to nie posłałem jej niekompletnej pocztą, lub nie zażądałem
    od urzędniczki adnotacji na deklaracji "odmawiam przyjęcia deklaracji ze
    względu na brak imion rodziców zbywcy". Tak się wściekłem, że zajmują się
    pierdołami i wyciąganiem kasy od ludzi (urzędniczka miała całą stertę takich
    delikwentów jak ja), że nie zapłaciłem mandaciku w terminie i komornik
    musiał się do mnie pofatygować do domu (mojego konta bankowego wtedy jeszcze
    nie mieli). Odsetek brak, koszty egzekucji 6,5 zł. Za takie numery ich nie
    lubię.

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2004-07-19 20:53:20
    Od: "IceCool" <i...@p...onet.pl>

    a jak wygląda sprawa z podpisem na PCC-1 osoby od której kupiłem auto, musi
    być czy nie ????
    same dane wystarczą ???

    Grzegorz Stanek

  • 6. Data: 2004-07-20 05:22:05
    Od: "Przemysław Mrozek" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "IceCool" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > a jak wygląda sprawa z podpisem na PCC-1 osoby od której kupiłem auto,
    musi
    > być czy nie ????
    > same dane wystarczą ???
    musi być - ja miałem druki podpisane in blanco