  • 1. Data: 2006-04-18 22:03:42
    Temat: kwota przeciętnego wynagrodzenia dla dobrowolnego ubezpieczenia chorobowego
    Od: El_Chueco <e...@N...wp.pl>

    Cześć!
    Mój ulubiony Program Płatnika wywala komunikat, że nie określono za
    bieżący okres kwoty przeciętnego wynagrodzenia dla dobrowolnego
    ubezpieczenia chorobowego. Wada jest taka ze przy rozliczaniu dokumentow
    i wypelnianiu RCA pod podstawa ubezpieczenia zdrowotnego nic mi nie
    wylicza! Skad wziąść tę liczne? Czy jest ona gdzies zawarta przy
    wyliczeniach Listy Płac Druków IPS? Wydaje mi się, że będą to dane z
    "Wysokość składki pobranej"
    --
    Tomasz "El_C" Surowiec
    skype:t.surowiec

  • 2. Data: 2006-04-19 06:12:27
    Od: Marcin <k...@g...pl>

    Dnia Wed, 19 Apr 2006 00:03:42 +0200, El_Chueco <e...@N...wp.pl>
    napisał:

    > Cześć!
    > Mój ulubiony Program Płatnika wywala komunikat, że nie określono za
    > bieżący okres kwoty przeciętnego wynagrodzenia dla dobrowolnego
    > ubezpieczenia chorobowego.

    http://www.zus.pl/niusy/inf008.htm
    Jest tam "Przeciętne wynagrodzenie w gospodarce narodowej" wpisujesz w
    Płatniku:

    Administracja -> Ustawienia programu -> Zakladka wyliczenia -> ostatnia
    pozycja i Dodaj