1. Data: 2006-04-18 22:03:42
Temat:kwota przeciętnego wynagrodzenia dla dobrowolnego ubezpieczenia chorobowego
Od:El_Chueco <e...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć!
Mój ulubiony Program Płatnika wywala komunikat, że nie określono za
bieżący okres kwoty przeciętnego wynagrodzenia dla dobrowolnego
ubezpieczenia chorobowego. Wada jest taka ze przy rozliczaniu dokumentow
i wypelnianiu RCA pod podstawa ubezpieczenia zdrowotnego nic mi nie
wylicza! Skad wziąść tę liczne? Czy jest ona gdzies zawarta przy
wyliczeniach Listy Płac Druków IPS? Wydaje mi się, że będą to dane z
"Wysokość składki pobranej"
--
Tomasz "El_C" Surowiec
skype:t.surowiec

2. Data: 2006-04-19 06:12:27
Od:Marcin <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 19 Apr 2006 00:03:42 +0200, El_Chueco <e...@N...wp.pl>
napisał:

> Cześć!
> Mój ulubiony Program Płatnika wywala komunikat, że nie określono za
> bieżący okres kwoty przeciętnego wynagrodzenia dla dobrowolnego
> ubezpieczenia chorobowego.

http://www.zus.pl/niusy/inf008.htm
Jest tam "Przeciętne wynagrodzenie w gospodarce narodowej" wpisujesz w
Płatniku:

Administracja -> Ustawienia programu -> Zakladka wyliczenia -> ostatnia
pozycja i Dodaj