  • 1. Data: 2008-10-02 14:07:20
    Temat: laptop prywatny sprzedaż
    Od: mk <marcinkal@_bez_spamu_mkintegrator_del_.pl>

    Witam

    Prowadzę DG związaną ze sprzedażą sprzętu komputerowego. Zakupiłem
    laptopa dla żony prywatnie, czyli nie wpisywałem w koszty ani do VAT
    faktury zakupu.
    Teraz chciałbym go sprzedać a kupić inny.
    Jak to zrobić legalnie żeby nie płacić znowu VAT-u (bo jak go nie
    odliczyłem od faktury zakupu i nie uwzględniłem w VAT-7, to jestem o
    niego w plecy)tym razem przy sprzedaży?

    Wogóle pomijać DG?

    pozdr.
    mk

  • 2. Data: 2008-10-02 16:45:00
    Temat: Re: laptop prywatny sprzedaż
    Od: <s...@a...pl>

> [...]
    > od faktury zakupu i nie uwzględniłem w VAT-7, to jestem o niego w plecy)tym

    Ten sam dylemat ma codziennie tysiące właścicieli sklepów spożywczych, gdy
    zasadają rano do śniadania ;-)