  • 1. Data: 2012-04-23 22:34:40
    Temat: likwidacja ŚT
    Od: "Piotr" <h...@y...com>

    Witam,

    Mam drukarkę w EŚT i zepsuła się tak że w serwisie powiedziano że nie da się
    tego naprawić.
    Czy aby wystawić dokument LT to powinienem mieć jakąś podkładkę że przekazałem
    ją do utylizacji lub np. popularnych elektrośmieci?

    pozdrawiam
    piotr

  • 2. Data: 2012-04-23 22:52:17
    Temat: Re: likwidacja ŚT
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 23 Apr 2012, Piotr wrote:

    > Witam,
    >
    > Mam drukarkę w EŚT i zepsuła się tak że w serwisie powiedziano że nie da się
    > tego naprawić.

    Jesli ten serwis to serwis "niefirmowy", to może kupia ja za 5 zł
    na częsci?
    (a jak nie, to jest szansa że ktos na alledrogo kupi).
    Oprócz rozwikłania problemu księgowego masz dobry uczynek u szukajacych
    taniej naprawy na używanych częsciach :)

    pzdr, Gotfryd

  • 3. Data: 2012-04-23 23:36:43
    Od: "Piotr" <h...@y...com>

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" napisał w wiadomości :

> [...]
    > Oprócz rozwikłania problemu księgowego masz dobry uczynek u szukajacych
    > taniej naprawy na używanych częsciach :)

    Serwis niefirmowy, nie odkupują ale wystawiają potwierdzenie przyjęcia do
    utylizacji.
    Tyle że tego Pana który wystawia te świstki akurat dziś nie było a mi się nie
    bardzo chce jechać tam znów choć może tak będzie najszybciej.
    Co do sprzedaży to chyba raczej marne szanse - zepsute jest sprzęgło i raczej
    więcej w tej drukarce nie ma się co zepsuć :)

    No ale resume może być to potwierdzenie oddania do utylizacji czy nie?

    pozdrawiam
    piotr

  • 4. Data: 2012-04-23 23:43:39
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 23 Apr 2012, Piotr wrote:

    > Co do sprzedaży to chyba raczej marne szanse - zepsute jest sprzęgło i raczej
    > więcej w tej drukarce nie ma się co zepsuć :)

    Pytanie ile warta byłaby naprawa i drukarka po niej.

    > No ale resume może być to potwierdzenie oddania do utylizacji czy nie?

    IMVHO - tak.

    pzdr, Gotfryd