  • 1. Data: 2004-09-10 07:38:53
    Temat: likwidacja, know-how i inne..
    Od: "hanna" <h...@p...onet.pl>

    pytanie o remanent przy likwidacji dzialalnosci mam.

    wiec spis z natury etc, wartosc = 0. [bo same pogruchotane komputery].
    ale exprzedsiebiorca chce zakladac nowa spolke i wniesc na kap.zakladowy
    know-how, ktore mu zostalo po tamtej dzialalnosci. i oczywiscie planuje je
    wy-so-ko wycenic [a jakze].
    no i obawa: czy urzad skarb. moze przyjsc i zapytac: a skad pan to ma??
    [he?]

    oczywiscie wiem ze knowhow sie nie wykazuje przy likwidacji, ale widmo
    ryczaltu 75% zawsze sercu niemile/

    przesadzam? [ten kraj mi tak nerwy rujnuje]

    i drugie pytanie. strona www [witryna atrakcyjna]. to sie 'liczy' jako co?

    hanka