  • 1. Data: 2008-02-01 20:37:12
    Temat: liniowy+rada nadzorcza
    Od: "Ania" <a...@N...op.pl>

    Witam::)osoba fizyczna KH ,podatek liniowy,równolegle wynarodzenie z tytułu
    "bycia"członkiem rady nadzorczej.Rozliczenie roczne dokonywane jest na dwóch
    pitach(36 L i 37).Czy na pit 37 można odliczyć po spełnieniu warunków ulgę
    prorodzinną?Czy zakaz odliczeń jest tylko w obszarze dochodów opodatkowanych
    liniowo,czy dotyczy to wszystkich innych dochodów z innych żrodeł liniowca?
    pozdrawiam ania

  • 2. Data: 2008-02-01 21:52:45
    Temat: Re: liniowy+rada nadzorcza
    Od: "Kriss" <k...@p...onet.pl>

    > Witam::)osoba fizyczna KH ,podatek liniowy,równolegle wynarodzenie z tytułu
    > "bycia"członkiem rady nadzorczej.
    "bycia" - za bycie płacą - to ja chcę do tej rady :-))
> [...]
    > liniowo,czy dotyczy to wszystkich innych dochodów z innych żrodeł liniowca?
    Z ulgi nie korzystają osoby, które opłacają podatek liniowy według stawki 19
    proc. ), chyba że oprócz dochodów opodatkowanych w ten sposób osiągają również
    dochody opodatkowane według skali.
    Nie wnikam w sytuację rodzinną i podatkową- ale ojciec (za przeproszeniem) też
    może jeśli nie jest "liniowcem" albo uzyskuje "skalowe" dochody- odliczyć.
    Jesli więc z twojego podatku nie starczy - resztę może odliczyć ojciec.

    Pzdr-Kriss

  • 3. Data: 2008-02-02 12:30:18
    Od: "Ania" <a...@N...op.pl>

    Użytkownik "Kriss" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Jesli więc z twojego podatku nie starczy - resztę może odliczyć ojciec.

    bardzo dziekuje za odpowiesdz:)matczystko też ma związane ręce bo jest
    ryczałtowcem:(
    pozdrawim ania