  • 1. Data: 2016-03-02 18:44:53
    Temat: mCuda
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    czy Ktos może mi przetłumaczyc na polski:
    "Zmiana oprocentowania kredytu gotówkowego

    Informujemy, że 3 marca 2016 r. obniżona została o wartość 0,05 punktu
    procentowego stawka WIBOR 3M, stanowiąca wraz z marżą Banku składnik
    oprocentowania kredytu gotówkowego, wynikającego z zawartej z mBankiem
    umowy o kredyt gotówkowy.

    Ponieważ wynikające z tej umowy oprocentowanie kredytu gotówkowego
    przekracza obowiązującą od dnia 05.03.2015 wysokość odsetek
    maksymalnych, Bank nalicza odsetki od udzielonego kredytu gotówkowego
    według stawki odsetek maksymalnych, która wynosi 10%."

  • 2. Data: 2016-03-02 20:37:41
    Temat: Re: mCuda
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "platformowe głupki" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >maksymalnych, Bank nalicza odsetki od udzielonego kredytu gotówkowego
    >według stawki odsetek maksymalnych, która wynosi 10%."

    Chyba nie bardzo rozumiem, przydalaby sie umowa, ale
    -odsetki od kredytow sa ustawowo ograniczone do 4* stopa lombardowa
    NBP, ktora obecnie wynosi 2.5%, wiec bank nie moze przekroczyc 10%,
    -spadl WIBOR 3m,
    -umowiliscie sie na taka marze do WIBORu, ze to przekracza razem 10%.

    Wiec Bank z zalem Cie zawiadamia, ze pomimo spadku WIBORu bedzie nadal
    naliczal odsetki w wysokosci 10% :-)

    J.

  • 3. Data: 2016-03-03 12:22:12
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2016-03-02 o 20:37, J.F. pisze:
> [...]
    > -odsetki od kredytow sa ustawowo ograniczone do 4* stopa lombardowa NBP,
    > ktora obecnie wynosi 2.5%, wiec bank nie moze przekroczyc 10%,

    To już jest nieaktualne. Od 2016 inaczej jest liczona maksymalna
    wysokość odsetek.

    --
    Pete