  • 1. Data: 2008-09-09 14:28:31
    Temat: magazyn - metoda średnio ważona
    Od: "Auto" <m...@w...pl>

    Witam

    Wiem, że może NTG, ktoś zadał mi tego typu pytanie:

    "Jeżeli sprzedaż prowadzona jest metodą średnich ważonych (AVCO), to stan
    magazynu oblicza się
    a) Wg cen średnich ważonych za dany okres rozliczeniowy
    czy
    b) jest toróżnica między PZ i WZ??"

  • 2. Data: 2008-09-09 14:34:17
    Temat: Re: magazyn - metoda średnio ważona
    Od: r...@o...pl

    On 9 Wrz, 16:28, "Auto" <m...@w...pl> wrote:
> [...]
    > magazynu oblicza się
    > a) Wg cen średnich ważonych za dany okres rozliczeniowy

    Oj wysypalo studenciakami. Ciekawe co to za "ktos" zadal to
    pytanie... :-/
    Swoja droga takie pytania sa debilne... Po co sie takich bzdetow
    uczyc,
    przeciez jak bedzie mial osblugiwac magazyn to w godzine zajarzy na
    miejscu o co chodzi
    a potem kilka dni na ochlaniecie(jesli to bedzie jakis gigantmarket)

  • 3. Data: 2008-09-09 17:03:01
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Auto wrote:
    > Witam
    >
    > Wiem, ?e mo?e NTG, kto? zada? mi tego typu pytanie:
    >
    > "Je?eli sprzeda? prowadzona jest metod? ?rednich wa?onych (AVCO), to stan
    > magazynu oblicza sie
    > a) Wg cen ?rednich wa?onych za dany okres rozliczeniowy
    > czy
    > b) jest toró?nica miedzy PZ i WZ??"

    Ja, przepraszam nie na temat, ale nie mogłem się powstrzymać.
    Co to jest metoda średnio ważona.
    Może lepiej jej nie użwać jak jest tak sobie średnio ważona. Lepiej
    używać ważonej dokładnie.

  • 4. Data: 2008-09-11 09:47:23
    Od: "Snake Plissken" <v...@p...onet.pl>

    abstrachujac od wywodow przedmowcow - odpowiedz "a" jest wlasciwa

  • 5. Data: 2008-09-11 10:11:29
    Od: "Auto" <m...@w...pl>

    > abstrachujac od wywodow przedmowcow - odpowiedz "a" jest wlasciwa

    dzięki, a niech sobie mądralują chłopaki co mi tam

  • 6. Data: 2008-09-11 19:49:57
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek 11 wrzesień 2008 11:47
    (autor Snake Plissken
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <gaap5s$q48$1@inews.gazeta.pl>):

    > abstrachujac

    Owszem, można również tak, choć chyba nie od tego to pochodzi :D

    --
    Tristan