  • 1. Data: 2018-12-31 13:49:52
    Temat: 'maly' ZUS czyli wyszlo jak zwykle
    Od: ń <k...@t...sie>

    "musi", "nie może", "nie wolno", "podlega", "tylko", "nie więcej", "co najmniej",
    "nie wykonuje", "nie będą", ...
    https://gospodarka.dziennik.pl/praca/artykuly/588045
    ,maly-zus-nowy-rok-przedsiebiorcy.html

  • 2. Data: 2019-01-06 20:05:26
    Temat: Mały ZUS to kolejny bubel prawny
    Od: ń <k...@t...sie>

    https://businessinsider.com.pl/firmy/przepisy/maly-z
    us-kto-moze-skorzystac-z-nizszych-skladek/26nkkn9

  • 3. Data: 2019-01-06 20:42:24
    Temat: Re: Mały ZUS to kolejny bubel prawny
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-01-06 o 20:05, ń pisze:

    Dlaczego?

    --
    Liwiusz

  • 4. Data: 2019-01-07 06:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Dlaczego?

    Jak dla mnie to juz to ze mozna go wybrac tylko do 08.01 podczas kiedy
    poprzedni rok podsumowac mozna do konca kwietnia...

    Ale co do zasady to chyba tak samo jak z nizszym citem, wyzsza kwota
    wolną... czyli duzo hałasu a skorzysta 5 promili...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Tomasz Waszczynski: "Ja się zastanawia, czy czekoladki z alkoholem

  • 5. Data: 2019-01-08 15:13:31
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2019-01-07 o 06:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Liwiusz l...@b...tego.poczta.onet.pl ...

    > Jak dla mnie to juz to ze mozna go wybrac tylko do 08.01 podczas kiedy
    > poprzedni rok podsumowac mozna do konca kwietnia...

    Raczej do 20/25 stycznia

    --
    Pete

  • 6. Data: 2019-01-08 19:59:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Pete n...@n...com ...

    > Raczej do 20/25 stycznia

    Nadal jest rozjazd. Ale co do zasady pit do konca kwietnia sie składa...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Prawda cierpi od zbyt wielu analiz."

  • 7. Data: 2019-01-09 11:56:27
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-01-08 o 15:13, Pete pisze:

    > Raczej do 20/25 stycznia

    No i można podsumować wcześniej.

    --
    Liwiusz

  • 8. Data: 2019-01-09 11:56:49
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-01-08 o 19:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Pete n...@n...com ...

    > Nadal jest rozjazd. Ale co do zasady pit do konca kwietnia sie składa...

    Jedno z drugim po prostu ma niewiele wspólnego.

    --
    Liwiusz

  • 9. Data: 2019-01-09 12:32:11
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2019-01-08 o 19:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Pete n...@n...com ...

    > Nadal jest rozjazd. Ale co do zasady pit do konca kwietnia sie składa...

    pit roczny nie za wiele wspólnego ma z wyliczaniem przychodu/dochodu

    --
    Pete

  • 11. Data: 2019-01-09 17:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > No i można podsumować wcześniej.

    Pewnie ze mozna.
    Przy czym ja nie rozumiem, po co sa tego typu ograniczenia.
    Dlaczego nie mozna zrobic zmiany z miesiaca na miesiac etc.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Demokracja prowadzi do dyktatury"