  • 1. Data: 2015-11-18 19:44:01
    Temat: medialny ostatnio podatek od aktywów - definicja
    Od: n...@p...onet.pl

    Witam,

    czy ktoś wie czym są "aktywa banków", które mają zostać ponoć opodatkowane ? Jaka
    jest definicja "Aktywa bankowe "?

    Czy w aktywa banków do opodatkowania wchodzą też środki finansowe zdeponowane na
    kontach bankowych przez normalnych obywateli?

    Spać przez to nie mogę ostatnio na samą myśl, że mógłbym zostać "zgrabiony"
    nieświadomie lub mógłbym zafundować komuś coś na co ktoś sobie nie zapracował własną
    uczciwą, ciężką pracą i licznymi wyrzeczeniami życiowymi.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2015-11-18 21:59:35
    Od: PMG <p...@p...pl>

    W dniu 2015-11-18 o 19:44, n...@p...onet.pl pisze:

    > czy ktoś wie czym są "aktywa banków", które mają zostać ponoć opodatkowane ? Jaka
    jest definicja "Aktywa bankowe "?

    Aktywa banków to majątek trwały, papiery wartościowe, udzielone kredyty,
    gotówka. Nie wiem co z tego miałoby być opodatkowane, może wszystko ?

    > Czy w aktywa banków do opodatkowania wchodzą też środki finansowe zdeponowane na
    kontach bankowych przez normalnych obywateli?

    Depozyty to zobowiązania banku i nie przypuszczam aby były (jeszcze raz)
    opodatkowane.