  • 1. Data: 2007-10-09 06:15:16
    Temat: mieszkanie, wpolwlasnosc, zniesienie - jak najlepiej?
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    pytanie zadalem na pl.soc.prawo ale nie doczekalem sie odpowiedzi wiec moze
    tutaj ktos cos odpowie

    pytanie jak narazie czysto teoretyczne, ale jak najlepiej=najtaniej to zrobic

    jest mieszkanie, majace wspolwlascicieli, najblizsza rodzina, chodzi o splate,
    tak, aby mieszkanie mialo jednego wlasciciela

    pierwsze co przychodzi mi do glowy to odkupienie udzialu, ale tu zapewne oprocz
    notariusza mamy jeszcze podatek do skarbowki

    drugie co mi przychodzi do glowy, to darowina udzialu, a wczesniej lub pozniej
    darowizna gotowki, legalne to bedzie wogole, czy moze jak sie us dopatrzy to
    beda problemy

    a moze jest jakis inny tanszy sposob, oczywiscie legalny?

    dzieki i pozdrawiam