  • 1. Data: 2008-04-08 14:23:50
    Temat: na marginesie chaosu w Szczecinie
    Od: bokomaru <k...@b...pl>

    ...to sklepy sprzedajac bez kasy fiskalnej lamia ewidentnie prawo, czy
    się mylę?

    --
    bartek

  • 2. Data: 2008-04-08 15:47:34
    Temat: Re: na marginesie chaosu w Szczecinie
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    Użytkownik "bokomaru" <k...@b...pl> napisał w wiadomości
    > ...to sklepy sprzedajac bez kasy fiskalnej lamia ewidentnie prawo, czy się
    > mylę?

    Łamią.

  • 3. Data: 2008-04-08 15:59:30
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Cavallino w <news:ftg4f7$m6k$1@nemesis.news.neostrada.pl>:

    > Użytkownik "bokomaru" <k...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Łamią.

    <q http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,50995
    85.html>

    Zgodnie z prawem sprzedaż bez kasy fiskalnej jest zabroniona. Jednak
    dyrektor Izby Skarbowej na zebraniu sztabu kryzysowego zdecydował o
    liberalnym podejściu.

    - Z uwagi na wyjątkową sytuację towary pierwszej potrzeby takie jak żywność,
    woda i napoje można sprzedawać bez kas fiskalnych - zapewnia Małgorzata
    Brzoza, rzecznik Izby Skarbowej w Szczecinie. - Jednak trzeba w jakiś inny
    sposób ująć tą sprzedaż w ewidencji. Jeżeli w dokumentach nie będzie
    niespójności, to handlowcy nie poniosą żadnych konsekwencji.

    </q>

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 4. Data: 2008-04-08 17:18:48
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Cavallino wrote:

    > Użytkownik "bokomaru" <k...@b...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Łamią.

    No ja wiem ... gdzieś mi się po głowie tłuczą stany wyższej konieczności i
    takie tam ....

    p. m.

  • 5. Data: 2008-04-08 17:22:28
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    mvoicem w <news:ftg9cc$jq2$1@inews.gazeta.pl>:

    > No ja wiem ... gdzieś mi się po głowie tłuczą stany wyższej konieczności i
    > takie tam ....

    Raczej szkodliwość społeczna...

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 6. Data: 2008-04-08 19:46:08
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek, 08 kwiecień 2008 19:22
    (autor 'Tom N'
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <0...@i...dyndns.org.invalid>):

    > Raczej szkodliwość społeczna...

    A jaką to ma kuźwa szkodliwość społeczną. Weź ty się zastanów.

    --
    Tristan
    napisz tu: i...@k...com.pl k...@g...com

  • 7. Data: 2008-04-08 19:51:37
    Od: "Natalia" <n...@g...pl>

    > Raczej szkodliwość społeczna...

    Wiecej niz znikoma :)

  • 8. Data: 2008-04-08 20:35:28
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Tristan w <news:ftgi32$hil$1@news.onet.pl>:

    > W odpowiedzi na pismo z wtorek, 08 kwiecień 2008 19:22
    > (autor 'Tom N'
    > publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    > wasz znak: <0...@i...dyndns.org.invalid>):

    > A jaką to ma kuźwa szkodliwość społeczną.

    Taką, którą wyciąłeś cytując...

    > Weź ty się zastanów.

    Nad tym:
    § 2. Nie jest przestępstwem skarbowym lub wykroczeniem skarbowym czyn
    zabroniony, którego społeczna szkodliwość jest znikoma.

    ?

    To może weź i sie zastanów... Nad tym co zacytowałem wcześniej:

  • 9. Data: 2008-04-08 21:00:35
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek, 08 kwiecień 2008 22:35

    Nie wycinałem nic wnoszącego.

    ========================
    Re: na marginesie chaosu w Szczecinie
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid> (Private INT15)
    Data: wtorek, 08 kwiecień 2008 19:22:28
    Grupy: pl.soc.prawo.podatki

> [...]

    > żywność, woda i napoje można sprzedawać bez kas fiskalnych - zapewnia
    > Małgorzata Brzoza, rzecznik Izby Skarbowej w Szczecinie.

    No więc właśnie. A napisałeś, że ,,szkodliwość społeczna...'' więc się
    dziwię, jaka...

    --
    Tristan
    napisz tu: i...@k...com.pl k...@g...com

  • 10. Data: 2008-04-08 21:04:30
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello 'Tom,

> [...]
    > woda i napoje można sprzedawać bez kas fiskalnych - zapewnia Małgorzata
    > Brzoza, rzecznik Izby Skarbowej w Szczecinie.

    Klasyka - stan wyższej konieczności.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl