  • 1. Data: 2004-07-13 22:27:51
    Temat: nie zlozylem pita za 2003 rok, bo nigdzie nie pracowalem, ale...
    Od: " " <m...@N...gazeta.pl>

    nie zlozylem pita za 2003 rok, bo nigdzie nie pracowalem, nie mialem zadnych
    dochodow ale

    pracowalem na czarno, dorywczo za granica, odlozylem 30 tys

    zbieram na mieszkanie, ale gdy je kupie, nie bede mial podkladek skad mam
    pieniadze

    no i teraz sie ocknalem

    no i pomyslalem, ze moze zloze tego pita, zaplace podatek + odsetki

    ale czy da sie w ogole wpisac tam dochod z nieudokumentowanej pracy dorywczej
    za granica?
    czy jest to mozliwe? chce zaplacic od tego podatek i byc czysty

    pozdrawiam!

  • 2. Data: 2004-07-14 06:15:49
    Od: "Lesio5" <l...@w...pl>

    Użytkownik <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > ale czy da sie w ogole wpisac tam dochod z nieudokumentowanej pracy
    dorywczej
    > za granica?
    > czy jest to mozliwe?

    Jak ci zagraniczny pracodawca na czarno wystawi pita 11 - to tak. :-)
    A powaznie - daj sobie spokój. Nie badz bardziej papieski niz sam papiez.

    --
    Leszek Grelak - Lesio5
    Ať si bylo, jak si bylo, přece jaksi bylo, jeątě nikdy nebylo, aby jaksi

  • 3. Data: 2004-07-14 18:39:20
    Od: "r@v" <r...@p...pl>

    > ale czy da sie w ogole wpisac tam dochod z nieudokumentowanej pracy
    dorywczej
    > za granica?
    > czy jest to mozliwe? chce zaplacic od tego podatek i byc czysty

    W zasadzie to dałbym sobie spokój z legalizacją w tym przypadku.
    Jeśli jednak się upierasz by "być czystym" to może znajdz kogoś starszego w
    rodzinie (najlepiej na emeryturze) i niech Ci da darowiznę w wysokości 30
    tyś.
    Zapłacisz należny podatek i będziesz czysty ;)
    A emeryt/emerytka miała kasę skąd ? ....... oczywiście ! ..... z
    oszczędności !
    Nikt jemu/jej nie udowodni że nie mogła tyle oszczędzić ;)

    Pozdrawiam,
    r@v

  • 4. Data: 2004-07-15 18:41:24
    Od: "Wildcat" <w...@s...com>

    > pracowalem na czarno, dorywczo za granica, odlozylem 30 tys
    > zbieram na mieszkanie, ale gdy je kupie, nie bede mial podkladek skad mam
    > pieniadze

    Za 30 to i tak nie kupisz mieszkania w Krakowie:-)

    A jak nie podlegasz pod Urzad Skarbowy z Nowego targu ... to sie nie
    przejmuj.... tamci slyna z tego, ze zajmuja sie wyszukiwaniem nie wykazanych
    przychodow z zagranicy.... innym urzedom na razie sie nie chce:-)

    -----------------
    Pozdrawiam,
    Wildcat

  • 5. Data: 2004-07-20 20:27:29
    Od: "kompart" <k...@w...pl>

    Użytkownik Wildcat <w...@s...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:cd6j24$6ap$...@a...news.tpi.pl...

> [...]
    > Pozdrawiam,
    > Wildcat
    > 30 tys to nie problem masz przecież rodziców mogli ci dać każdy po 9,900
    zł darowizny , rodzeństwo także 9.900 kwota wolna od podatku od darowizn
    najważniejsze to mieć liczna rodzinę