  • 1. Data: 2003-12-19 13:50:27
    Temat: niepobrana zaliczka na PDOF
    Od: "Bohdan" <k...@f...polbox.pl>

    Witam wsyztkich!

    Niestety ale z mojego niedoptrzenia nie porbałem w marcu i kwietniu br.
    zaliczki na PDOF i nie naliczyłem skaładek od przekazanych bonów tow.
    sfinansowanych ze środków obrotowych firmy. Czy w takim przypadku
    skorygować wszyskie deklaracje od początku zaistnienia takiego obowiązku czy
    też może sobie darować i doliczyć przychód w grudniu? Generalnie na to samo
    wyjdzie w ostatecznym rozrachunku niemniej jednak będą różnice w
    rozliczeniach miesięcznych.

    Serdeczenie wszystkich pozdrawiam,
    Bohdan