  • 1. Data: 2003-10-30 18:48:27
    Temat: nieszczęsna ulga odsetkowa...
    Od: "Jacek W." <j...@p...onet.pl>

    Witam Panstwa,

    Wiem, ze ten temat byl walcowany wielokrotnie, ale... Jestem po lekturze
    kilku artykulow o w/w uldze i im wiecej czytam, tym wiecej mam watpliwosci.
    Chodzi o to, czy jezeli jestem wlascicielem mieszkania od kilku lat w czesci
    ulamkowej (1/4 lub 3/4 nie pamietam :)) to czy przy zakupie nowego moge
    skorzystac z ulgi odsetkowej? Innymi slowy, czy aby skorzystac z ulgi
    odsetkowej nie moge byc wlascicielem mieszkania?

    dziekuje,
    Jacek