  • 1. Data: 2008-02-04 15:01:31
    Temat: nowe PKD
    Od: "ania" <aniamh_ #usun ~!_...@e...pl #>

    Ma ktos pomysl, co zrobic (oprocz zaniechania) aby nie ponosic kolejny raz
    oplaty za zmiany w zaswiadczeniu dzialalnosci gospodarczej?
    W 2004 roku w Krakowie placilo sie za dopisanie PKD do zaswiadczen, a teraz
    placic trzeba za zamine tego dopisanego PKD...

    celnikiem ani lekarzem nie jestem, wiec moj strajk kazdy bedzie mial w
    powazaniu - jakies inne pomysly?

    --
    ania

  • 2. Data: 2008-02-04 17:27:07
    Temat: Re: nowe PKD
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

    Użytkownik "ania" <aniamh_ #usun ~!_...@e...pl #> napisał w wiadomości
> [...]
    > W 2004 roku w Krakowie placilo sie za dopisanie PKD do zaswiadczen, a
    > teraz placic trzeba za zamine tego dopisanego PKD...

    Ja bym to olał, do tej pory nie dopisałem PKD i chyba PESEL tez trzeba było
    dopisywać, składam ten wpis np. przystepujac do przetargów i każdy ma to w
    dupie, tzn. przetarg da się wygrać i ze starym wpisem.

    A jak nie chcesz olać to żadać na piśmie odmowy uzupełnienia wpisu bez
    opłaty i chyba potem się sądzić przed WSA. Jak ktoś takie zabawy lubi.

    marekz

  • 3. Data: 2008-02-04 19:55:11
    Od: "Daga" <d...@k...pl>

    Witam,

    Dziś się dowiedziałam, że do końca 2009 roku trzeba będzie odnawiać wpis do
    ewidencji, regon,
    ponieważ zmieniły się PKD

    --
    Pozdrawiam,
    Daga

  • 4. Data: 2008-02-04 22:05:22
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 4 Feb 2008, ania wrote:

    > W 2004 roku w Krakowie placilo sie za dopisanie PKD do zaswiadczen,

    Yyyyy???
    Jestem w szoku.
    U siebie (w Zabrzu) nie płaciłem, ale warunkiem było DOKŁADNE ZACHOWANIE
    listy we wpisie, co powodowało że była ona dość długa :> (przez to,
    że NIE obejmowała niektórych szczegółowych podgrup).
    Mi się *wydawało*, że zwolnienie z opłaty przy *aktualizacji* (tak
    nazwali tę czynność "dopisania PKD i REGON") opłaty nie było
    z urzędu, ale może się mylę...

    pzdr, Gotfryd

  • 5. Data: 2008-02-04 23:41:41
    Od: "ania" <aniamh_ #usun ~!_...@e...pl #>

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news"

    > Yyyyy???
    > Jestem w szoku.

    jak widzisz ja juz jestem drugi raz:-) - w 2004 roku bylo zalecenie ministra
    (ktore chyb nawet tutaj znalazlam), niestety my jestesmy miastem samym w
    sobie i sorry :-)

    > Mi się *wydawało*, że zwolnienie z opłaty przy *aktualizacji* (tak
    > nazwali tę czynność "dopisania PKD i REGON") opłaty nie było
    > z urzędu, ale może się mylę...

    mylisz sie:-)
    ja na razie pisze maile i nawet dostaje odpowiedzi, tzn na razie dostalam na
    tego wyslanego do kancelarii premiera, bo niestety on podpisal sie pod
    rozporzadzeniem:-)
    W odpowiedzi Pani z GUS twierdzi, ze zastosowanie ma art. 7a ust.3 ustawy
    Prawo działalności gospodarczej - wskazującego, że Rada gminy może
    wprowadzić zwolnienie od opłat.

    I jak widac to MOZE (a moze MORZE) w krakowie jest dosc glebokie, tylko nie
    wiem dlaczego przez Ż z kropka a nie RZ :-)

    (caloscia sluze, jesli bedzie taka potrzeba)

    ja nadal probuje czegos wiecej sie dowiedziec i nie odpuszcze jak w 2004
    roku, kiedy wyslalam pismo do MGiP i zapadla cisza :-)

    ps
    to jeszcze dla tych nie wiedzacych o innych wydatkach dotyczacych
    prowadzacych dzialalnosc: zus - obecny certyfikat obowiazuje tylko do
    drugiej polowy lipca - pozniej jesli bedzie sie chcialo wysylac dokumenty za
    pomoca platnika to wyskakujemy z 3 stowek na poczatek i stowki netto rocznie
    na podpis elektroniczny :-)
    ze ja nie wpadlam na to i nie jestem czwarta firma wsrod "konkurencji" w tym
    zakresie:-) - bo podobno juz teraz konkurencja jest napolskim rynku podpisow
    elektronicznych :-)

    --
    ania