  • 1. Data: 2002-01-03 07:29:22
    Temat: nowe konta urzedow
    Od: S...@v...pl (Zbierski, Sebastian)

    Witam,
    czy ktos orientuje sie gdzie w necie znajde aktualne ( nowe od 01.01.02)
    numery kont roznych urzedow w NBP , przede wszystkim UC i US.
    otylix

  • 2. Data: 2002-01-03 10:37:15
    Temat: Re: nowe konta urzedow
    Od: "Orka" <o...@i...pl>

    Użytkownik Zbierski, Sebastian <S...@v...pl> w
    wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:9F9B95A894E7D2118D880008C70DCB1DDDF335@plvwp
    pns00x01.vw-poznan.vwg..
    .
    > Witam,
    > czy ktos orientuje sie gdzie w necie znajde aktualne ( nowe od 01.01.02)
    > numery kont roznych urzedow w NBP , przede wszystkim UC i US.
    > otylix
    ----------

    Nowe konta US:
    http://www.mofnet.gov.pl/podatki/urzedy.shtml

    Orka

  • 3. Data: 2002-01-03 10:48:30
    Od: "Karol" <a...@b...com>

    Użytkownik Orka <o...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:3...@n...vogel.pl...

    > Użytkownik Zbierski, Sebastian <S...@v...pl> w
> [...]

    Ciekawe tylko dlaczego sciaga sie to w taki pokretny sposob :-)

    Karol

  • 4. Data: 2002-01-03 13:05:25
    Od: "Piotr K." <p...@p...pl>

    i inna ciekawostka
    np.

    91101015990041702221000000

    jak taki nr wbić lub wpisać na przelew ?

    chyba:
    91 - nie wiem
    10101599 - stary kierunkowy
    i reszta prawie taka sama, ale ostatnich zer.

    Będą jaja :-)

    Piotr

  • 5. Data: 2002-01-03 13:42:29
    Od: maup <k...@m...in.tarnow.pl>

    "Piotr K." wrote:

    > 91101015990041702221000000
    >
    > jak taki nr wbić lub wpisać na przelew ?

    Wpisać w każdą kratkę po jednej cyferce. Nowe druki przelewu mają te
    kratki PnP :)

    > chyba:
    > 91 - nie wiem

    Numer rozliczeniowy banku - taki super-kierunkowy :)

    > 10101599 - stary kierunkowy

    i nowy tyż

    > Będą jaja :-)

    Cały czas są :)

    --
    = Pozdrawiam ================================ MauP ==
    = Piotr M. Kumor === GG 1676929 === ph.+48602796599 =

  • 6. Data: 2002-01-03 17:25:43
    Od: "majura" <m...@f...onet.pl>

> [...]
    | 91 - nie wiem
    | 10101599 - stary kierunkowy
    | i reszta prawie taka sama, ale ostatnich zer.

    Odbiorca z rachunkiem w standardzie NRB

    NRB (numer rachunku bankowego) jest ciągiem o stałej liczbie znaków 26 cyfr. Ma
    nastepującą postać: 2n8n16n, gdzie:

    2n - 2-cyfrowa liczba kontrolna uwzględniająca kod kraju PL (wyliczona wg
    algorytmu MOD97-10, zgodnie z normą PN-ISO 13616)

    8n - 8-cyfrowy numer rozliczeniowy jednostki organizacyjnej banku

    16n - 16-cyfrowy numer porządkowy rachunku w banku

    Jeśli wewnętrzny system nadawania numerów w banku stosuje numery krótsze niż 16
    znaków, to zostanie on automatycznie dopełniony zerami wiodącymi , np.:
    dla numeru 123456789012, prezentacja w standardzie NRB przyjmie postać:
    0000123456789012 jako numer porządkowy rachunku

    Przykładowy numer rachunku w standardzie NRB:
    19123456781234567890123456

    Dodam, tylko jako ciekawostkę, że zgodnie z tabelą oddziałów otrzymywaną przez
    banki z Krajowej Izby Rozliczeniowej, oddziały NBP mają wskaźnik IBAN w bazie
    banków = 0, co skutkuje brakiem możliwości złożenia przelewu w standardzie NRB,
    w związku z tym przy tego typu przelewach w "moim" banku tj. Telepekao24
    zaproponowano mi opuszczenie dwóch pierwszych cyfr znajdujących się przed 8
    cyfrowym numerem rozliczeniowym, a następnie wpisanie numeru rozliczeniowego,
    wstawienie myślnika, jako seperatora i wpisanie cyfr w taki sposób , żeby nie
    było ich więcej niż szesnaście (w przeciwnym razie konieczne jest wstawienie
    kolejnego seperatora, między myślnikami nie może być więcej jak 16 znaków).

    pozdrawiam
    majura

  • 7. Data: 2002-01-03 23:43:45
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    On Thu, 03 Jan 2002 14:42:29 +0100, maup <k...@m...in.tarnow.pl>
    wrote:

    >Wpisać w każdą kratkę po jednej cyferce. Nowe druki przelewu mają te
    >kratki PnP :)

    Dokładnie, przy czym pierwsze dwie w osobne pola.

    >Numer rozliczeniowy banku - taki super-kierunkowy :)

    Nieprawda. To jest suma kontrolna do numeru. Obliczana w jakiś tam
    sposób daje informację czy nie pomyliłeś się przy wpisywaniu numeru.
    Niektóre banki dla ułatwienia dopasowują plan kont pod numer
    konktrolny i wtedy faktycznie ich rachunki zaczynają się zawsze tą
    samą liczą. Ale to nie jest reguła.

    Tutaj:
    http://www.bzwbk.pl/u235/navi/190977
    na przykładzie swoich rachunków i dla swoich klientów, skrótowo
    tlumaczy to BZWBK

    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 8. Data: 2002-01-04 00:24:36
    Od: t...@a...pl (Tomasz Murawski)

    WItam

    On Thu, 3 Jan 2002 14:05:25 +0100, "Piotr K." <p...@p...pl> wrote:

    >91101015990041702221000000

    >91 - nie wiem
    Liczba kontrolna w standardzie IBAN.

    Pozdrawiam
    Tomasz Murawski
    Bunny

  • 9. Data: 2002-01-04 12:21:24
    Od: "Piotr K." <p...@p...pl>

    > Nowe konta US:
    > http://www.mofnet.gov.pl/podatki/urzedy.shtml
    >
    > Orka

    a może ktoś wie o nr rachunków bankowych Urzędów Celnych ?

    Piotr