  • 1. Data: 2004-05-20 11:06:46
    Temat: nowy limit na kase fiskalna?
    Od: "Cecylia Słupianek" <c...@x...wp.pl>

    Czy ktos wie czy zmienil sie limit obrotow 20tys od ktorego trzeba prowadzic
    kase fiskalna?
    Wczoraj Znajoma przyszla wlasnie z taka informacja, twierdzac, ze zmiana ta
    jest wprowadzona od 1 maja...(teraz wg. Niej jest to kwota 40tys zl)
    Niestety nigdzie nie moge sie doczytac informacji o zmianie i juz nie wiem
    czy Znajoma nie powinna czyscic sobie czesciej uszu, bo przekrecone
    informacje do Niej trafiaja... Czy moze ja jestem jaks niedoinformowana...

    Pozdrawiam serdecznie,
    Cecylia Słupianek, KPiR, VAT

  • 2. Data: 2004-05-20 15:17:44
    Temat: Re: nowy limit na kase fiskalna?
    Od: Dariusz Domagała <biuro(no_spam)@intersoft.net.pl>

    Użytkownik "Cecylia Słupianek" <c...@x...wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > czy Znajoma nie powinna czyscic sobie czesciej uszu, bo przekrecone
    > informacje do Niej trafiaja... Czy moze ja jestem jaks niedoinformowana...

    Nic w tym zakresie sie nie zmieniło, dalej 20 dla 'nowych' firm
    i 40 dla 'starych'.

    Darek