  • 1. Data: 2008-04-05 09:27:50
    Temat: obowiazek zlozenia zeznania podatkowego
    Od: "niepodatny na podatki" <n...@p...com>

    W zeszłym roku zarobiłem mniej niż te 3000zł podlegające opodatkowania.
    W związku z tym, czy muszę
    wypełniać i składać zeznanie podatkowego. Po co więc? Nie bardzo mi się
    to chcę robić. Co mi grozi jeśli tego nie zrobię?

  • 2. Data: 2008-04-05 09:44:34
    Temat: Re: obowiazek zlozenia zeznania podatkowego
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    niepodatny na podatki w <news:ft7h40$oec$1@nemesis.news.neostrada.pl>:

    > W zeszłym roku zarobiłem mniej niż te 3000zł podlegające opodatkowania.

    Jakie źródło przychodu?

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 3. Data: 2008-04-05 11:41:51
    Od: "niepodatny na podatki" <n...@p...com>

    .

    > Jakie źródło przychodu?

    Praca na umowie-zleceniu

  • 4. Data: 2008-04-05 12:05:06
    Od: "PiotrB." <p...@n...pl>

    Dnia 05-04-2008 o 11:27:50 niepodatny na podatki <n...@p...com>
    napisał(a):

> [...]
    > wypełniać i składać zeznanie podatkowego. Po co więc? Nie bardzo mi się
    > to chcę robić. Co mi grozi jeśli tego nie zrobię?

    nawet jeśli to US miałby Tobie zwrócić pieniądze wg PIT którego
    nie złożysz to dostaniesz mandat. z tego co pamiętam min. 100zł.

    Piotr

  • 5. Data: 2008-04-05 12:12:47
    Od: "niepodatny na podatki" <n...@p...com>

    Użytkownik "PiotrB." <p...@n...pl> napisał w
    wiadomości news:op.t84zutiywtcbp8@bu-8b31d8846187...

    > nawet jeśli to US miałby Tobie zwrócić pieniądze wg PIT którego
    > nie złożysz to dostaniesz mandat. z tego co pamiętam min. 100zł.

    Oficjalnie zarobiłem 950 złotych, niczego mi nie zwrócą, nie chce mi się
    wypełniać tych formularzy bo na sam ich widok mnie skręca, ani potem z
    tym jechać do US, więc kto tu jest i w czym poszkodowany? skoro wszystko
    i tak o mnie wiedzą, to po co w ogóle składa się te pity, bawiłbym się w
    to gdybym mógł to załatwić przez internet i byłoby to prostsze. Kiedy
    się zorientują że nie złożyłem pita i dostane ten mandat? Kiedyś
    złożyłem pita po 3 latach i nic się nie stało

  • 6. Data: 2008-04-05 12:18:42
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    niepodatny na podatki <n...@p...com> wrote:

    > Oficjalnie zarobiłem 950 złotych, niczego mi nie zwrócą, nie chce mi się

    Jeśli zarobiłeś to na umowę zlecenie, to po odliczeniu kosztów uzyskania
    przychodu, zleceniodawca pobrał od reszty 19% podatku. Jak złożysz PITa
    to dostaniesz zwrot ponad 100zł podatku. Chyba warto złożyć.

    a.

  • 7. Data: 2008-04-05 13:06:29
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail n...@p...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Oficjalnie zarobiłem 950 złotych, niczego mi nie zwrócą, nie chce mi się
    > wypełniać tych formularzy bo na sam ich widok mnie skręca,

    przy pomocy programu z pity.pl zrobisz to w 5 minut, bez najmniejszego
    problemu. No i niewatpliwie dostaniesz zwrot podatku, skoro pracowales na
    UZ.

  • 8. Data: 2008-04-05 13:13:53
    Od: "PiotrB." <p...@n...pl>

    Dnia 05-04-2008 o 15:06:29 Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    napisał(a):

    > przy pomocy programu z pity.pl zrobisz to w 5 minut, bez najmniejszego
    > problemu. No i niewatpliwie dostaniesz zwrot podatku, skoro pracowales na
    > UZ.

    i nie musi też jeżdzić do US, wystarczy wysłać PIT pocztą.

    Piotr

  • 9. Data: 2008-04-05 20:45:20
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    niepodatny na podatki wrote:

    > Kiedy się zorientują że nie złożyłem pita i
    > dostane ten mandat? Kiedyś złożyłem pita po 3 latach i nic się nie
    > stało

    Pewnie jeszcze nie zauważyli.
    Jak złożysz tego PITa za 2007, to od razu im się przypomni :-)

  • 10. Data: 2008-04-06 01:58:02
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

> [...]
    > wypełniać i składać zeznanie podatkowego. Po co więc? Nie bardzo mi się
    > to chcę robić. Co mi grozi jeśli tego nie zrobię?

    musisz.
    nie bądź leniem. to 5 minut roboty