  • 1. Data: 2002-03-12 14:38:15
    Temat: odliczenia remontowe - gwoździe, śrubki, drut
    Od: "Ant" <m...@p...onet.pl>

    Czy można odliczać w ramach ulgi remontowej lub budowlanej gwoździe, śruby i
    drut (np. wiązałkowy SWW - 0978-11). Aha, a co z kinkietami i żyrandolami.
    Proszę o pomoc, bo w US jak zwykle nikt nic nie wie.
    Pozdrawiam serdecznie
    Monika

  • 2. Data: 2002-03-13 21:54:55
    Temat: Re: odliczenia remontowe - gwoździe, śrubki, drut
    Od: "interpio" <i...@f...polbox.pl>

    Użytkownik Ant <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a6l4j9$27i$...@n...onet.pl...
> [...]
    > drut (np. wiązałkowy SWW - 0978-11). Aha, a co z kinkietami i żyrandolami.
    > Proszę o pomoc, bo w US jak zwykle nikt nic nie wie.

    Witam
    Moim zdaniem tak - bo sa to materialy.
    Pozdr. Piotr

  • 3. Data: 2002-03-14 07:51:24
    Od: "Pikorska Wiola" <p...@n...polexpo.com.pl>

    Użytkownik "interpio" <i...@f...polbox.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > drut (np. wiązałkowy SWW - 0978-11). Aha, a co z kinkietami i żyrandolami.
    > Proszę o pomoc, bo w US jak zwykle nikt nic nie wie.

    Moim zdaniem druty śruby gwożdzie tak ale żyradnole i kinkiety to nie
    odliczasz.
    Jolka

  • 4. Data: 2002-03-14 13:44:29
    Od: "Ant" <m...@p...onet.pl>

    Ale wg SWW ten kinkiet jest zamieszczony w Rozporządzeniu o materiałach
    budowlanych. A przyjmuje się, że z wymienione w tym rozporządzeniu materiały
    odliczamy. Nie wiem czy to jest do końca prawidłowe.
    Pozdrawiam
    Monika
    Użytkownik "Pikorska Wiola" <p...@n...polexpo.com.pl> napisał w
    wiadomości news:a6pkcc$8sq$1@news.tpi.pl...

  • 5. Data: 2002-03-14 17:18:59
    Od: "Pikorska Wiola" <p...@n...polexpo.com.pl>

    -----------

    >To że sa to materiały w/g sww to nie dyskutuje tylko do którego punktu w
    wykazie robót zaliczanych do remontu i modernizaji lokalu to zaliczyć.
    1/ remont ścianek sufitów tynków ?
    2/podłóg posadzek-napewno nie
    3/okien drzwi -też nie
    4/powłok malarskich i tapet -nie
    5/elemtów kowalskich i ślusarskich ?
    6/izolacji-nie
    7/pozostałych elementów ?

    Czy może remont modernizacja wymiana nowych instalacji i montaż trwale
    umiejscowionych :wyposażenia aramtury dotyczących : instalacji sanitarnych
    ,elektrycznych ?
    Ja mam jednak wątpliwości do której zakwalifikować.
    Jolka