1. Data: 2002-03-12 14:38:15
Temat:odliczenia remontowe - gwoździe, śrubki, drut
Od:"Ant" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy można odliczać w ramach ulgi remontowej lub budowlanej gwoździe, śruby i
drut (np. wiązałkowy SWW - 0978-11). Aha, a co z kinkietami i żyrandolami.
Proszę o pomoc, bo w US jak zwykle nikt nic nie wie.
Pozdrawiam serdecznie
Monika

2. Data: 2002-03-13 21:54:55
Temat:Re: odliczenia remontowe - gwoździe, śrubki, drut
Od:"interpio" <i...@f...polbox.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ant <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a6l4j9$27i$...@n...onet.pl...
> [...]
> drut (np. wiązałkowy SWW - 0978-11). Aha, a co z kinkietami i żyrandolami.
> Proszę o pomoc, bo w US jak zwykle nikt nic nie wie.

Witam
Moim zdaniem tak - bo sa to materialy.
Pozdr. Piotr

3. Data: 2002-03-14 07:51:24
Od:"Pikorska Wiola" <p...@n...polexpo.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "interpio" <i...@f...polbox.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> drut (np. wiązałkowy SWW - 0978-11). Aha, a co z kinkietami i żyrandolami.
> Proszę o pomoc, bo w US jak zwykle nikt nic nie wie.

Moim zdaniem druty śruby gwożdzie tak ale żyradnole i kinkiety to nie
odliczasz.
Jolka

4. Data: 2002-03-14 13:44:29
Od:"Ant" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ale wg SWW ten kinkiet jest zamieszczony w Rozporządzeniu o materiałach
budowlanych. A przyjmuje się, że z wymienione w tym rozporządzeniu materiały
odliczamy. Nie wiem czy to jest do końca prawidłowe.
Pozdrawiam
Monika
Użytkownik "Pikorska Wiola" <p...@n...polexpo.com.pl> napisał w
wiadomości news:a6pkcc$8sq$1@news.tpi.pl...

5. Data: 2002-03-14 17:18:59
Od:"Pikorska Wiola" <p...@n...polexpo.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

-----------

>To że sa to materiały w/g sww to nie dyskutuje tylko do którego punktu w
wykazie robót zaliczanych do remontu i modernizaji lokalu to zaliczyć.
1/ remont ścianek sufitów tynków ?
2/podłóg posadzek-napewno nie
3/okien drzwi -też nie
4/powłok malarskich i tapet -nie
5/elemtów kowalskich i ślusarskich ?
6/izolacji-nie
7/pozostałych elementów ?

Czy może remont modernizacja wymiana nowych instalacji i montaż trwale
umiejscowionych :wyposażenia aramtury dotyczących : instalacji sanitarnych
,elektrycznych ?
Ja mam jednak wątpliwości do której zakwalifikować.
Jolka