  • 1. Data: 2008-03-25 10:34:06
    Temat: odliczenia z tytułu wych dzieci PITO
    Od: "masza" <i...@o...pl>

    Szanowni grupowicze mam dziwną sytuację bo zeznania już złożyłem a tu mi
    mówią że jestem kiep ponieważ nie uwzględniłem odliczeń w pit O z tytułu
    wydatków na wych dzieci -syn studiuje jednak pracował w ubiegłum roku kilka
    m-cy dochód 3245 zł ale po wyliczeniach cały pobrany podatek jest do zwrotu
    78zł . ponieważ jego dochód przekroczył 3015 zł myślałem że nie ma się o co
    starać ale dlaczego z wyliczeń wychodzi na całkowity zwrot pobranych
    zaliczek
    pozdrawiam zagubiony

  • 2. Data: 2008-03-25 14:39:32
    Temat: Re: odliczenia z tytułu wych dzieci PITO
    Od: "ianus" <U...@o...pl>

    Użytkownik "masza" <i...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zwrotu 78zł . ponieważ jego dochód przekroczył 3015 zł myślałem że nie ma
    > się o co starać ale dlaczego z wyliczeń wychodzi na całkowity zwrot

    Może te 3245 to nie dochód tylko przychód? Jak odejmiesz koszt uzyskania to
    widocznie mieści się poniżej 3015...

    JS