  • 1. Data: 2004-01-28 14:52:28
    Temat: odliczenie czesci komputerowych
    Od: "Berry" <j...@w...pl.DELME>

    Mam umowe o prace gdzie komputer jest moim podstawowym narzedziem
    wykonywanego zawodu.
    Mam tez komputer w domu, na ktorym owszem i pracuje ale ciezko byloby mi to
    dowodzic przed US. Na pewno mozna powiedziec ze sie na tym komputerze
    doszkalam.
    Czy zatem moge odliczyc kupione w 2003 roku czesci od dochodu?

    Zakladajac, ze moge to:
    Co jesli np. dwa razy zmienialem karte graficzna - w styczniu i w grudniu?
    Czy moge odliczyc obie?
    Co z czescia, ktora odliczylem w podatku 2003, i zostala zmieniona w roku
    2004 inna. Czy przykladowo moge ja sprzedac na allegro?

    --
    berry

  • 2. Data: 2004-01-28 19:21:19
    Temat: Re: odliczenie czesci komputerowych