  • 1. Data: 2008-10-02 16:06:19
    Temat: odmowa wyplaty roszczenia przez Cardif Polska
    Od: beata <b...@g...com>

    nie chodzi o podatek tylko o fakt tego ze firma ubezpieczeniowa nie
    uznala mojego roszczenia po smierci mojego taty dotyczacego wyplaty
    pieniedzy.tata moj byl ubezpieczony w tej firmie na skutek utraty
    pracy...,i smierci.cardif -odpowiedzial ze w zwiazku z tym,iz tata moj
    zmarl na udar a nadcisnienie na ktore byl leczony pewnie bylo tego
    przyczyna.mimo tego ze polisa obejmuje ubezpieczeniem udar mozgu,to
    moje roszczenie nie zostolo uwzglednione.

  • 2. Data: 2008-10-02 16:10:20
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Uzytkownik "beata" <b...@g...com> napisal w wiadomosci
    f.googlegroups.com...
> [...]
    > przyczyna.mimo tego ze polisa obejmuje ubezpieczeniem udar mozgu,to
    > moje roszczenie nie zostolo uwzglednione.

    To jest grupa o podatkach.
    NTG

  • 3. Data: 2008-10-02 16:56:16
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    beata w
    sf.googlegroups.com>:

    > nie chodzi o podatek tylko o fakt tego ze firma ubezpieczeniowa nie
    > uznala mojego roszczenia po smierci mojego taty dotyczacego wyplaty
    > pieniedzy.

    No to proszę udać się piętro wyżej w hierarchii i nie zapomnieć
    wyartykułować czego oczekujesz od grupowiczów.

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]