  • 1. Data: 2007-06-11 03:15:12
    Temat: odpowiedzialność prawna za porady biur podatkowych
    Od: "Rafal T." <r...@v...pl>

    Witam

    Jeśli zgłaszam sie do biura podatkowego w sprawie która jest dla mnie
    wątpliwa - dostaje porade - mam kontrole i się okazuje, że porada była
    niezgodna z przepisami przez co moje dzialania podlegają pod KKS. Co sie
    wtedy dzieje? Czy biuro ponosi odpowiedzialność? Wiem ze mają OC - ale
    czy na tym sie to kończy?

    Pozdr
    rafal

  • 2. Data: 2007-06-24 20:23:05
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@p...gmail.com>

    Dnia Mon, 11 Jun 2007 05:15:12 +0200, Rafal T. napisał(a):

> [...]
    > niezgodna z przepisami przez co moje dzialania podlegają pod KKS. Co sie
    > wtedy dzieje? Czy biuro ponosi odpowiedzialność? Wiem ze mają OC - ale

    Jesli do biura podatkowego, to masz problem.
    Spróbuj tu: http://www.krdp.pl/
    W USTAWA z dnia 5 lipca 1996 r. o doradztwie podatkowym. (tekst jednolity)
    na pewno znajdziesz odp na nurtujące cie pytania.

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    Od 1.01.2008 bez kontroli granicznych, więcej na http://grupy.3mam.net