  • 1. Data: 2002-09-04 21:21:26
    Temat: odsetki
    Od: "poker" <p...@w...pl>

    Witam

    Mam taki oto problem: za przeterminowane płatności obowiązują odsetki
    ustawowe chyba że strony umówiły się inaczej.

    a co począć z takim fantem dostawca w dwóch ostatnich fakturach umieścił
    informacje że za przeterminowane należności żąda odsetek 360% faktura
    wpłynęła do firmy podpisała ją osoba odbierająca towar .

    po pół roku dostawca żąda odsetek za 11 dni opóźnienia wg stawki 360%.

    czy ktoś miał taki przypadek? jak orzekają sądy w takich lichwiarskich
    sprawach ???

    za informację z góry dziękuje

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2002-09-04 22:21:01
    Temat: Re: odsetki
    Od: "Robert" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "poker" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > po pół roku dostawca żąda odsetek za 11 dni opóźnienia wg stawki 360%.
    >
    > czy ktoś miał taki przypadek? jak orzekają sądy w takich lichwiarskich

    Normalnie :)
    Należą mu się tylko i wyłącznie odsetki ustawowe !

    pozdr. Robert

  • 3. Data: 2002-09-05 04:16:45
    Od: "Michał M." <m...@b...pop.pl>

> [...]
    > wpłynęła do firmy podpisała ją osoba odbierająca towar .
    >
    > po pół roku dostawca żąda odsetek za 11 dni opóźnienia wg stawki 360%.

    hmmm wysokość odsetek racej jest ustalana nie przez dostawcę, a tak serio to
    zapłaćcie mu wg. obowiązującej stawki ( teraz chyba coś poniżej 20%) a jak
    będzie chciał więcej to niech idzie z tym do sądu, zobaczymy czy się
    zdecyduje

    Pozdrawiam Michał