  • 1. Data: 2003-10-31 07:28:54
    Temat: odwieszenie DG - problem
    Od: ".:FELIPE:." <f...@n...gazeta.pl>

    27.10.03 odwiesilem DG

    niewiele wczesniej bo ok 15 tego miesiaca kupilem komputer
    chcalbym go wniesc do DG jako ŚT i odliczyc sobie VAT
    to mozliwe?
    jak to zrobic?

    w sklepie jest mozliwosc noty korygujacej faktur ktore sa wystawione na mnie
    jako os fiz (ten sam nip) na dzialalnosc ale chyba daty beda wbyt wczesne i
    US moze to zakwestionowac

    z kolei jesli wniose je dokum wewnetrznym to chyba calosc w koszty ale bez
    mozliw odlicz vatu? mam racje?

    pliis pomozcie bo koniec miesiaca blisko a nie wiem na czym stoje... ? :-(((

    pozdro

    FELIPE