  • 1. Data: 2004-03-13 07:58:34
    Temat: opłata skarbowa w 1994 r
    Od: "Agnieszka" <a...@w...pl>

    Czy od umowy bezpłatnego użyczenia była pobierana opłata skarbowa i kto
    powinien ją uiścić?
    Bardzo dziękuje za pomoc.
    Agnieszka

  • 2. Data: 2004-03-13 14:46:32
    Temat: Re: opłata skarbowa w 1994 r
    Od: "Slonko" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Agnieszka" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Czy od umowy bezpłatnego użyczenia była pobierana opłata skarbowa i kto
    > powinien ją uiścić?
    > Bardzo dziękuje za pomoc.
    > Agnieszka

    Wydaje mi się że nie pobiera się żadnej opłaty skarbowej od bezpłatnej umowy
    użyczenia
    Agata

  • 3. Data: 2004-03-13 17:31:28
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Slonko napisał:

    > Użytkownik "Agnieszka" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Wydaje mi się że nie pobiera się żadnej opłaty skarbowej od bezpłatnej umowy
    > użyczenia

    A od "odpłatnej umowy uzyczenia"??

    Pomijając oczywiście fakt że od umów nie pobiera sie opłat skarbowych a
    podatek od czynności cywilno-prawnych :-)

    Maddy zaintrygowana

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 4. Data: 2004-03-13 17:40:22
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Maddy napisał:

    > A od "odpłatnej umowy uzyczenia"??
    >
    > Pomijając oczywiście fakt że od umów nie pobiera sie opłat skarbowych a
    > podatek od czynności cywilno-prawnych :-)

    Ah, nie zauwazyłam że to rok 1994.
    Co nie zmienia mojego zadziwienia w kwesti "odpłatnej umowy użyczenia".
    KC w tym zakresie się nie zmienił :-))

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl