  • 1. Data: 2014-03-25 15:43:25
    Temat: opłaty importowe ebay
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    w jednym miejscu aukcji pisze:
    No additional import charges at delivery!
    a niżej już:
    Import charges:
    $20.99 (estimated and based on current bid) help icon for Shipping - opens
    a layer
    jak to rozumieć?

  • 2. Data: 2014-03-25 16:37:48
    Temat: Re: op?aty importowe ebay
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2014-03-25 15:43, tusk, donald tusk wrote:
> [...]
    > Import charges:
    > $20.99 (estimated and based on current bid) help icon for Shipping - opens

    Dosłownie. W każdym razie nie dopatruj się tu żadnych EU/Tusko-spisków.

    Piotrek

  • 3. Data: 2014-03-25 16:57:10
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    jak mam się nie dopatrywać kiedy jedno wyklucza drugie?

  • 4. Data: 2014-03-25 17:16:43
    Od: Andrzej <w...@w...pl>

    W dniu 2014-03-25 16:57, tusk, donald tusk pisze:
    > jak mam się nie dopatrywać kiedy jedno wyklucza drugie?
    A od kiedy ?
    Masz podane koszty dostawy i zapewnienie że nie ma
    żadnych DODATKOWYCH kosztów. Tak trudno to zrozumieć ?

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 5. Data: 2014-03-25 17:33:56
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    żadnych DODATKOWYCH kosztów. Tak trudno to zrozumieć ?

    to jest pierwsze zdanie, a co z drugim? ja nie jestem ekspertem od
    angielskiego, zraziłem się jak tusk zaczął serwować mi angielskie dżołki...

  • 6. Data: 2014-03-25 17:52:14
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2014-03-25 17:33, tusk, donald tusk wrote:
    > to jest pierwsze zdanie, a co z drugim? ja nie jestem ekspertem od
    > angielskiego, zraziłem się jak tusk zaczął serwować mi angielskie dżołki...

    W drugim masz napisane ile zapłacisz przy zakupie (a nie przy odbiorze).

    Może kliknij sobie w helpa - jak dotrzesz do aukcji przez ebay.pl to
    ZTCP objaśnienie jest po polsku.

    Piotrek

  • 7. Data: 2014-03-25 17:54:36
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    czyli po zakupię zapłacę cenę + wysyłkę + cło? czy jak, przyznam, że nie
    rozumiem... może to jest proste, ale ja nie rozumiem...