  • 1. Data: 2004-10-05 15:14:11
    Temat: oszustwo podatkowe
    Od: "Paweł K" <p...@w...pl>

    witam,
    Jaka instytucja zajmuje sie sciganiem oszustow podatkowych.
    Pracowale u pracodawcy ktory prowadzi firme niezgodnie z przepisami
    podatkowymi, przez co nie placi wcale podatkow do urzedu.
    Chcialbym poinformowac o tym odpowiednim wladza poniewaz jest to
    niesprawiedliwe jesli okrada sie pracownikow i jeszcze nie placi sie
    podatkow

  • 2. Data: 2004-10-05 15:34:27
    Temat: Re: oszustwo podatkowe
    Od: "grzess" <k...@w...pl>

    kapuś?

  • 3. Data: 2004-10-05 15:35:43
    Od: "Andrzej R." <a...@n...pl>

    Użytkownik "grzess" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    > kapuś?

    Re : Nie, "uczciwy" inaczej.

  • 4. Data: 2004-10-05 15:48:17
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "Paweł K" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Chcialbym poinformowac o tym odpowiednim wladza poniewaz jest to
    > niesprawiedliwe jesli okrada sie pracownikow i jeszcze nie placi sie

    Szpital psychiatryczny sie tym zajmuje. Pojedz do nich i opisz wszystko od A
    do Zet.

    marekz

  • 5. Data: 2004-10-05 16:23:17
    Od: "ewa" <r...@o...pl>

    > Re : Nie, "uczciwy" inaczej.

    hehe ktoś poruszył wrażliwą strunę???

  • 6. Data: 2004-10-06 07:05:42
    Od: "Karpow" <n...@n...pl>

    Napisz tu : http://www.radiomaryja.pl/
    ale skuteczności nie gwarantuje !!!

  • 7. Data: 2004-10-06 09:37:47
    Od: z <a...@p...onet.pl>

    możesz donieść anonimowo przez e-mail do urzędu skarbowego opisując
    dokładnie problem

  • 8. Data: 2004-10-06 10:05:55
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 6 Oct 2004, Karpow wrote:

    >+ Napisz tu : http://www.radiomaryja.pl/
    >+ ale skuteczności nie gwarantuje !!!

    Coście się tak człowieka przyczepili... pytanie jest IMO
    jak najbardziej TG, nadto - za czyjeś "kanty" płaci reszta
    (tak samo jak za marnotrastwo rządzących) - "dziurą
    budżetową" to owa dziura zasysa środki "z naszego życia".
    To że pytający prezentuje moralność Kalego to inna sprawa
    (jako iż sugeruje wystarczająco wyraźnie że jakby pracodawca
    TYLKO nie płacił podatków to byłoby OK :>)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS)

  • 9. Data: 2004-10-06 12:55:02
    Od: Catbert <virtual_banana_spam@spam_wp.pl>

    On 10/6/2004 12:05 PM, Gotfryd Smolik news wrote:

> [...]
    > (jako iż sugeruje wystarczająco wyraźnie że jakby pracodawca
    > TYLKO nie płacił podatków to byłoby OK :>)

    Jeżeli ktoś nie płaci podatków w sposób oszukańczy, to powoduje, że
    obrót gospodarczy odbywa sie w oparciu o inne kryteria, niż prawo.
    działanie takie jest nieuczciwe wobec innych przedsiebiorców i
    bynajmniej nie świadczy o dobrym prowadzeniu biznesu - jestem za jak
    najmniejszymi podatkami i za unikaniem ich płacenia, ale w ramach prawa
    - natomiast znamienny był odzew - bez jakiegokolwiek zastanowienia, czy
    aby wogóle inicjator wątku ma cień racji; coś jakieś nożyce, czy inne
    krawieckie przysłowie chyba zadziałało.

    Pzdr; Catbert

  • 10. Data: 2004-10-06 14:52:41
    Od: Asmodeusz <c...@n...prv.pl>

    z wrote:
    > możesz donieść anonimowo przez e-mail do urzędu skarbowego opisując
    > dokładnie problem

    Jak przez email to nie anonimowo.

    --
    Krzysztof 'Asmodeusz' Wachnik