  • 1. Data: 2006-04-18 16:58:13
    Temat: palmtop? gdzie wpisac
    Od: "Marcin" <o...@i...pl>

    pod jaką kategoria wprowadzic palmtopa w firmie:??
    10-towary handlowe
    11-koszty uboczne
    12-reprez.i reklama
    14 pozostale wydatki
    prosze o pomoc, pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-04-18 17:02:17
    Temat: Re: palmtop? gdzie wpisac
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Marcin napisał(a):
    > pod jaką kategoria wprowadzic palmtopa w firmie:??
    > 10-towary handlowe
    > 11-koszty uboczne
    > 12-reprez.i reklama
    > 14 pozostale wydatki
    > prosze o pomoc, pozdrawiam

    A co to dla ciebie jest? Po co Ci on? Co chcesz z nim robić?

    Wróżki poszły na pl.rec.paranauki

    Skąd my mamy wiedzieć że np:
    - nie handlujesz palmtopami
    - nie jest to prezent dla ulubionego kontrahenta
    - żadne z powyższych
    - obydwa z powyższych

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 3. Data: 2006-04-18 17:05:22
    Od: "Marcin" <o...@i...pl>

    no fakt, sory za niesprecyzowanie problemu, pocket jest dla mnie narzedziem
    pracy, jestem handlowcem, duzo jeżdze i jest mi potrzebny na codzien
    pozdrawiam

  • 4. Data: 2006-04-18 18:36:32
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Marcin <o...@i...pl> w

    > Użytkownik "Maddy" <m...@e...com.pl> napisał w wiadomości
    [...]

    > no fakt, sory za niesprecyzowanie problemu, pocket jest dla mnie narzedziem
    > pracy, jestem handlowcem, duzo jeżdze i jest mi potrzebny na codzien

    Palmtopem jeździsz...?

    PS
    odpowiadaj pod przyciętymi cytatami i wycinaj sygnaturki

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 5. Data: 2006-04-18 21:27:58
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 18 Apr 2006, Marcin wrote:

    > no fakt, sory za niesprecyzowanie problemu, pocket jest dla mnie narzedziem
    > pracy, jestem handlowcem, duzo jeżdze i jest mi potrzebny na codzien
    > pozdrawiam

    Dla ciebie specsygnaturka :) (celowo bez delimiera, żeby przypadkiem
    nie wycięło).
    A odpowiedź brzmi: "za mało danych".
    Nie wiemy czy:
    - MUSISZ (ze względu na cenę >3500 zł)
    - CHCESZ (a bywają powody różne)
    ...uznać go za środek trwały i poddać amortyzacji.
    W takim przypadki kwota nabycia nie jest kosztem - kosztem są
    raty amortyzacyjne (nawet jak jest jedna rata na 100% wartości!)

    pozdrowienia, Gotfryd
    O: No bo normalnie to każdy czyta z góry na dół...
    P: Dlaczego ???
    O: Pisanie nad cytatem !
    P: Co należy do bardziej wkurzajšcych obyczajów niektorych newsowiczów ?