  • 1. Data: 2008-02-26 10:21:29
    Temat: pare pytan dot. rozliczen rocznych
    Od: bzyku <b...@w...poczta.fm>

    Dostalem PIT z zakladu pracy z adnotacja, ze : "W zwiazku z rozliczeniem
    dwoch wyplat w m-cu grudzien 2007 (za 11.2007 i 12.2007) w wyn.za
    12.2007 nie zostaly uwzglednione : ulga podatkowa i koszty uzyskania
    przychodzu.Powyzsza niescislosc nalezy rozliczyc w rozliczeniu rocznym"
    Jestem zupelnie zielony w tych sprawach i nie wiem za bardzo o co
    chodzi. Uzywam do rozliczen programu Pity2007. Co ja mam rozliczyc tam?W
    PICIE mam tak: przychod- 53780,86, koszty uz. - 1193,50, dochod
    52587,36, zaliczka pobrana 4280. Mam zwiekszyc koszty uzyskania
    przychodzu do kwoty 1302,00 jak to wyczytalem na stronach?
    Dadam jeszcze,ze jest to umowa o prace.
    Mam tez umowe zlecenie
    Pozdrawiam
    Tomasz

  • 2. Data: 2008-02-26 15:21:14
    Temat: Re: pare pytan dot. rozliczen rocznych
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    bzyku wrote:
> [...]
    > 52587,36, zaliczka pobrana 4280. Mam zwiekszyc koszty uzyskania
    > przychodzu do kwoty 1302,00 jak to wyczytalem na stronach?

    tak,
    masz wpisać pełne koszty 1302 zł, zamiast tego co jest na pit-11.
    Reszta "numerków" bez zmian.