  • 1. Data: 2008-03-02 13:13:38
    Temat: pit-37
    Od: s...@i...pl

    Witam!Mam pytanie dotyczące ropzliczenia pitu-37,pierwszy raz będę się
    rozliczała i ogólnie wiem jak to zrobić gdyby było to pierwsze
    rozliczenie za 2007r,ale księgowa rozliczyła mnie już z jednego
    zakładu na picie 37 i nie dawno dostałam do rozliczenie za jeden dzień
    w grudniu...i chodzi mi o to, czy to należy jakoś zsumować,bo jeśli
    tak to co i z czym dokładnie bo nie mam pojęcia???nie można zrobić
    tego po prostu oddzielnie?z góry dziękuję za odpowiedzi i pomoc...

  • 2. Data: 2008-03-02 14:29:56
    Temat: Re: pit-37
    Od: "ianus" <U...@o...pl>

    Użytkownik <s...@i...pl> napisał w wiadomości
    f.googlegroups.com...
[...]

    księgowa to cię mogła rozliczyć na PIT-40 albo na PIT-11 co najwyżej.

    JS

  • 3. Data: 2008-03-02 14:34:38
    Od: s...@i...pl

    księgowa rozliczyła,mnie na picie-37 a pit-11 dostałam z pracy!

  • 4. Data: 2008-03-02 16:04:37
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    ianus wrote:

> [...]
    > zakładu na picie 37
    >
    > księgowa to cię mogła rozliczyć na PIT-40 albo na PIT-11 co najwyżej.

    a czemu to ksiegowa za kasę nie mogłaby odwalić pit-37?

  • 5. Data: 2008-03-02 16:05:20
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    s...@i...pl wrote:
> [...]
    > tak to co i z czym dokładnie bo nie mam pojęcia???nie można zrobić
    > tego po prostu oddzielnie?z góry dziękuję za odpowiedzi i pomoc...

    tak sie nie da, za mało danych
    podeslij mi skan pit-11 to ci powiem.

  • 6. Data: 2008-03-02 16:38:40
    Od: "ianus" <U...@o...pl>

    Użytkownik <s...@i...pl> napisał w wiadomości
    e.googlegroups.com...
    księgowa rozliczyła,mnie na picie-37 a pit-11 dostałam z pracy!

    to wtedy to nie jest księgowa tylko doradca podatkowy! do rozliczania pitów
    księgowa nie jest potrzebna, równie dobrze mogłaś napisać "sprzątaczka
    rozliczyła mnie na pit-37" - sprzątaczka też może byc doradca podatkowym
    przecież!
    a wracając do sprawy to twoja "księgowa" zrobi ci nowy pit-37 zaznaczając
    kwadracik "KOREKTA" i po krzyku

    JS

  • 7. Data: 2008-03-02 21:20:00
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    ianus wrote:

> [...]
    > pitów księgowa nie jest potrzebna, równie dobrze mogłaś napisać
    > "sprzątaczka rozliczyła mnie na pit-37" - sprzątaczka też może byc

    pl.soc.filozofia