  • 1. Data: 2008-03-02 18:57:41
    Temat: pit-37
    Od: s...@i...pl

    O MY GOOD!!!!!!!!!!! Wiem, że księgowa może mnie rozliczyć zaznaczając
    korektę i "będzie po krzyku" ale nie mam zamiaru dawać jej kolejne
    30zł, więc chciałam sama się rozliczyć, i moje pytanie było skierowane
    do osób które mogłyby mi pomóc i napisać co z czym należy zsumować,a
    nie do osób,które mają zamiar "głupkowato dogryzać"....

  • 2. Data: 2008-03-03 22:36:15
    Temat: Re: pit-37
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2008-03-02 19:57 s...@i...pl pięknie wystukał/a:
> [...]
    > do osób które mogłyby mi pomóc i napisać co z czym należy zsumować,a
    > nie do osób,które mają zamiar "głupkowato dogryzać"....

    Ściągnij z internetu progtam PITY. Tam masz wszystko opisane.
    Kwoty z PIT-11 przepisujesz do PIT-37 w takie same (nazwy) rubryki.
    Program Ci to wyliczy.
    Wysyłasz to do ZUS-u jako korekta.

    --
    animka

  • 3. Data: 2008-03-04 14:53:21
    Od: "ianus" <U...@o...pl>

    Użytkownik "Animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości
    >Ściągnij z internetu progtam PITY. Tam masz wszystko opisane.
    >Kwoty z PIT-11 przepisujesz do PIT-37 w takie same (nazwy) rubryki.
    >Program Ci to wyliczy.
    >Wysyłasz to do ZUS-u jako korekta.

    Do jakiego ZUS-u? Do Urzędu Skarbowego i nigdzie więcej!

    JS

  • 4. Data: 2008-03-04 17:00:22
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2008-03-04 15:53 ianus pięknie wystukał/a:

    > Do jakiego ZUS-u? Do Urzędu Skarbowego i nigdzie więcej!

    Sorry za "przejęzyczenie się". Myślałam o "zupie", a napisałam o....

    --
    animka