  • 1. Data: 2008-03-02 19:08:06
    Temat: pit-37
    Od: s...@i...pl

    zastanawia mnie też to,że jak zrobię to jako korektę, i zsumuję te
    przychody z tych 2 pitów-11 które dostałam z obu zakładów pracy(bo
    rozumiem, że o to chodzi?) to na jakiej to jest zasadzie, bo np już
    dostałam kasę ze zwrotu z tego pierwszego rozliczenia

  • 2. Data: 2008-03-03 22:37:24
    Temat: Re: pit-37
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2008-03-02 20:08 s...@i...pl pięknie wystukał/a:
> [...]
    > rozumiem, że o to chodzi?) to na jakiej to jest zasadzie, bo np już
    > dostałam kasę ze zwrotu z tego pierwszego rozliczenia

    Teraz robisz to drugie rozliczenie. To będzie korekta.

    --
    animka