  • 1. Data: 2008-03-03 15:26:51
    Temat: pit 37
    Od: s...@i...pl

    o Boże, wcisnęło mi się jedno "o" za dużo a Ty się musiałeś
    uczepić,jakbyś nie miał czego ;p z angielskiego to dopiero jestem
    noga :D hehe,w podstawówce ledwo co zdałam ;p widzę, że na tej stronie
    nic nie wskóram,bo mi nikt nie chcę pomóc, ja zadałam proste pytanie,
    co z czym trzeba zsumować a każdy mi dogoduje, ale będę wiedziała w
    przyszłości, że nie warto nawet zaglądać na takie strony.

  • 2. Data: 2008-03-03 19:41:17
    Temat: Re: pit 37
    Od: "ianus" <U...@o...pl>

    Użytkownik <s...@i...pl> napisał w wiadomości
    g.googlegroups.com...
[...]

    Takie "strony" to nie są strony tylko grupy dyskusyjne. Ale skoro nie
    zamierzasz już z nich korzystać to nie ma to znaczenia :-)

    JS

  • 3. Data: 2008-03-03 22:42:59
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2008-03-03 16:26 s...@i...pl pięknie wystukał/a:
> [...]
    > co z czym trzeba zsumować a każdy mi dogoduje, ale będę wiedziała w
    > przyszłości, że nie warto nawet zaglądać na takie strony.

    Po co tyle się wysilasz pisząc. Bierz się za "robienie" tego PIT-a, a
    zobaczysz, że w przyszłym roku pójdzie Ci ta "robota" jak z płatka.
    Program Cię poprowadzi!!

    --
    animka

  • 4. Data: 2008-03-03 22:45:21
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

> [...]
    > co z czym trzeba zsumować a każdy mi dogoduje, ale będę wiedziała w
    > przyszłości, że nie warto nawet zaglądać na takie strony.

    Tu masz ten program do ściągnięcia:
    http://www.pity.org.pl/

    --
    animka