  • 1. Data: 2003-08-20 13:26:53
    Temat: pit-5
    Od: fioo <f...@i...pl>

    Witam
    od miesiaca lipca prowadzimy dzialanosc gospodarcza.
    Pit-5 za miesiac lipiec nie byl zbyt uciazliwy ale za sierpien moge
    odliczyc m.in ZUS. W poz. E.1 moge odliczyc skladki na ubezp. spoleczne
    wypadkowe. Pytanie moje brzmi: co miesiac wpisuje tam kwote biezaca czy
    narastajaco? Sumuje skladki z kolejnych miesiecy?
    Podobnie jak poz J.2.1 Skladka na ubezp.zdrowotne. Sumuje skladki?
    Odnosnie skladki zdrowotnej nie moge odliczyc calej dlatego tez chcialabym
    wiedziec jaki procent moge odliczyc?
    Dziekuje.

    --
    pozdr

  • 2. Data: 2003-08-20 13:34:06
    Temat: Re: pit-5
    Od: k...@t...pl (Lipas)

    Witaj fioo,

    W Twoim liście datowanym 20 sierpnia 2003 (15:26:53) można przeczytać:
    f> Witam
    f> od miesiaca lipca prowadzimy dzialanosc gospodarcza.
    f> Pit-5 za miesiac lipiec nie byl zbyt uciazliwy ale za sierpien moge
    f> odliczyc m.in ZUS. W poz. E.1 moge odliczyc skladki na ubezp. spoleczne
    f> wypadkowe. Pytanie moje brzmi: co miesiac wpisuje tam kwote biezaca czy
    f> narastajaco? Sumuje skladki z kolejnych miesiecy?
    f> Podobnie jak poz J.2.1 Skladka na ubezp.zdrowotne. Sumuje skladki?
    f> Odnosnie skladki zdrowotnej nie moge odliczyc calej dlatego tez chcialabym
    f> wiedziec jaki procent moge odliczyc?
    f> Dziekuje.

    zawsze wszystko narastająco w PIT-5

    --
    Pozdrowienia,
    Lipas

  • 3. Data: 2003-08-20 13:37:42
    Od: fioo <f...@i...pl>

    Osobnik k...@t...pl (Lipas) napisał in

    > co w PIT-5

    dziekuje bardzo za odpowiedz.
    A jaki procent ubezp zdr moge odliczyc?

    --
    pozdr

  • 4. Data: 2003-08-20 13:52:48
    Od: "Kris Anrod" <anrod[WYTNIJ_TO]@wp.pl>

    > dziekuje bardzo za odpowiedz.
    > A jaki procent ubezp zdr moge odliczyc?
    7,75%

  • 5. Data: 2003-08-20 14:58:05
    Od: bromden <b...@g...pl.no.spam>

    > 7,75%

    7,75 pkt. proc. z placonych 8 pkt. proc.,
    czyli 96,875% z kwoty wplaconej na ub. zdr.

    --
    bromden[at]gazeta.pl

  • 6. Data: 2003-08-20 21:55:12
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 20 Aug 2003, bromden wrote:

> [...]
    >+
    >+ 7,75 pkt. proc. z placonych 8 pkt. proc.,
    >+ czyli 96,875% z kwoty wplaconej na ub. zdr.

    ...nie licząc ew. problemów z zaokrąglaniem :)
    (zaokrąglenie 8% * 96,875% nie musi być równe
    zaokragleniu z 7,75%)

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT)