  • 1. Data: 2005-02-02 23:32:59
    Temat: pit cos mi nie gra
    Od: "Daro" <D...@o...pl>

    Witam!

    Zanioslem wlasnie swoj PIT-28 (kilka dni temu) chcialem tylko jedna kwestie
    zweryfikowac, bo zastanowilo mnie pytanie przyjemnej Pani

    otoz przez caly rok (a dokladnie kilka miesiecy dzialalnosci) nie wychodzil mi
    podatek do zaplaty gdyz spoleczne od ( obrotu * % stawki ) - zdrowotne (7,75%)
    sa dwie opcje placenia owego naleznego podatku kwartalnie i miesiecznie, w paźdz.
    listopadzie i grudniu wyszedl podatek do zaplaty, ale z racji ze wolalem go zaplacic
    kwartalnie nie oplacalem go w pozycji L1. 120 i 121 nic wiec nie wpisywalem ale owe
    naleznosci zsumowalem i wposalem w pozycji 123 czy dobrze?

    Nie wiem dlaczego tu sie wlasnie traz mocno zastanawiam wyszedl mi owy podatek za IV
    kwartal wiekszy od naleznego za caly rok ktory rowniez dzis oplacilem
    roznica jest dosc znaczaca bo
    IV ~ 580 a ROK ~ 430

    no nic teraz moje pytanie, z racji ze nie musialem wykonywac owej czynnosci, kiedy
    mam uregulowac oplate za IV i w ogole jak to wyglada bo mi cos nie bardzo.