  • 1. Data: 2008-04-13 08:11:12
    Temat: planuję firmę-podatek liniowy. Co z VAT?
    Od: barabasz <m...@w...pl>

    Cześć, planuję założyć firmę (jednoosobowa, z podatkiem liniowym).
    Czy mogę korzystać z uprzywilejowania odliczanie VAT przy sprzedaży?

  • 2. Data: 2008-04-13 08:47:32
    Temat: Re: planuję firmę-podatek liniowy. Co z VAT?
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 13.04.2008 barabasz <m...@w...pl> napisał/a:
    > Cześć, planuję założyć firmę (jednoosobowa, z podatkiem liniowym).
    > Czy mogę korzystać z uprzywilejowania odliczanie VAT przy sprzedaży?

    Co to jest "uprzywilejowanie odliczenia VAT przy sprzedaży"?
    --
    Samotnik
    Kosmetyki: http://www.pachnidelko.pl/

  • 3. Data: 2008-04-13 12:10:45
    Od: barabasz <m...@w...pl>

    On 13 Kwi, 10:47, Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> wrote:

    > Co to jest "uprzywilejowanie odliczenia VAT przy sprzedaży"?
    No, musiałbym sprzedawać towar z podatkiem vat :-(

  • 4. Data: 2008-04-13 12:33:24
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    barabasz w
    sa.googlegroups.com>:

    > No, musiałbym sprzedawać towar z podatkiem vat :-(

    Czyli jak każdy czynny podatnik PTU niekorzystający ze zwolnienia.
    To na czym ten przywilej ma polegać?
    Bo o profil planowanej działalności i asortyment to nawet nie pytam...

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 5. Data: 2008-04-13 13:37:33
    Od: Janeo <j...@g...com>

    sa.googlegroups.com>:

    > Czyli jak każdy czynny podatnik PTU niekorzystający ze zwolnienia.
    > To na czym ten przywilej ma polegać?
    > Bo o profil planowanej działalności i asortyment to nawet nie pytam...
    Naprawdę nie wiem, co niezrozumiałego piszę. Nie chodzi o zwolnienie

  • 6. Data: 2008-04-13 13:39:39
    Od: Janeo <j...@g...com>

    On 13 Kwi, 15:37, Janeo <j...@g...com> wrote:
    > piszę.
    ...pisze.

  • 7. Data: 2008-04-13 14:16:08
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Janeo wrote:

    > Naprawdę nie wiem, co niezrozumiałego piszę. Nie chodzi o zwolnienie

    Przeczytaj raz jeszcze co napisałeś i się zastanów.
    Ja też nie rozumiem. Dodatkowo nie wiem jaki to ma związek
    z rodzajem opodatkowania w podatku dochodowym.

  • 8. Data: 2008-04-13 16:08:38
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    barabasz <m...@w...pl> wrote:
    > Cześć, planuję założyć firmę (jednoosobowa, z podatkiem liniowym).
    > Czy mogę korzystać z uprzywilejowania odliczanie VAT przy sprzedaży?

    Poczytaj trochę o podatkach, np. http://www.twoja-firma.pl/niezbednik.html
    bo nie potrafisz zapytać tak aby ktoś zrozumiał o co Ci chodzi.

    a.