  • 1. Data: 2005-04-15 09:19:42
    Temat: po macierzyńskim nie zgłasza się pracownica
    Od: "J.K." <k...@o...pl>

    Co robić.
    Zatrudniona od 07.10.1996 Urlop wychowawczy przy pierwszym
    dziecku od 27.03.2002 do 27.03.2005 r.
    W trakcie urlopu wychowawczego rodzi drugie dziecko i
    ma urlop macierzyński od 09.12.2003 do 12.04.2004.
    Skończył się pierwszy urlop wychowawczy a o wychowawczy na drugie
    dziecko nie wystąpiła. Nieodpowiada na korespondencję
    na podany adres. Co mamy w takiej sytuacji zrobić?
    J.K.

  • 2. Data: 2005-04-15 09:42:53
    Temat: Re: po macierzyńskim nie zgłasza się pracownica
    Od: KrzysiekPP <k...@S...op.pl>

    > Skończył się pierwszy urlop wychowawczy a o wychowawczy na drugie
    > dziecko nie wyst?piła. Nieodpowiada na korespondencję
    > na podany adres. Co mamy w takiej sytuacji zrobić?

    Zwolnic ...

  • 3. Data: 2005-04-15 10:11:02
    Od: "Bozoo" <...@...com>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <k...@S...op.pl> napisał w wiadomości

    > Zwolnic ...

    Przykre ale prawdziwe, w tym momencie już Ci wolno...

  • 4. Data: 2005-04-15 10:35:05
    Od: "J.K." <k...@o...pl>

    Użytkownik "Bozoo" <...@...com> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "KrzysiekPP" <k...@S...op.pl> napisał w wiadomości

    > Przykre ale prawdziwe, w tym momencie już Ci wolno...
    Przepraszam, ale urlop macierzyński skończył się 12.04.2004.
    Dzisiaj jest piętnasty. Jaka data na zwolnieniu i do ZUS, że ją zwolniłem?
    Dzisiejsza czy 12.04.2004. Pewnie niemądre pytanie.
    Ale ja już boję się stosowania logiki w interpretacji przepisów.

    J.K.

  • 5. Data: 2005-04-15 11:13:03
    Od: KrzysiekPP <k...@S...op.pl>

    > Przepraszam, ale urlop macierzyński skończył się 12.04.2004.

    > Dzisiaj jest piętnasty. Jaka data na zwolnieniu i do ZUS, że j? zwolniłem?
    > Dzisiejsza czy 12.04.2004. Pewnie niem?dre pytanie.
    > Ale ja już boję się stosowania logiki w interpretacji przepisów.

    Daj dzisiejszą ... to bezpieczniejsze, a powod: Niestawienie się do
    pracy.

  • 6. Data: 2005-04-15 12:42:06
    Od: "J.K." <k...@o...pl>

    > Daj dzisiejszą ... to bezpieczniejsze, a powod: Niestawienie się do
    > pracy.
    >
    > --
    > Krzysiek, Krakow, http://www.krzysiekpp.prv.pl/

    Dzięki J.K.

  • 7. Data: 2005-04-15 14:31:52
    Od: "Bozoo" <...@...com>

    > Dzięki J.K.

    .... z tym, że będziesz musiał wypłacić pensję do dziś....

  • 8. Data: 2005-04-15 14:58:15
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Bozoo,

    > .... z tym, że będziesz musiał wypłacić pensję do dziś....

    Niby z jakiego powodu - nieobecność nieusprawiedliwiona nie daje prawa
    do wynagrodzenia.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 9. Data: 2005-04-15 17:26:52
    Od: PawełJ <p...@w...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <k...@S...op.pl> napisał w wiadomości

    > Daj dzisiejszą ... to bezpieczniejsze, a powod: Niestawienie się do
    > pracy.
    A jeżeli jest chora? To chyba 7 dni ma na dostarczenie zwolnienia?
    Chyba ciut za szybko na zwolnienie dyspcyplinarne?

    PawełJ

  • 10. Data: 2005-04-15 18:51:19
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    > .... z tym, że będziesz musiał wypłacić pensję do dziś....

    Za nieobecność nieusprawiedliwioną?
    Jaja sobie robisz?