  • 1. Data: 2012-04-16 17:57:35
    Temat: po sprzedaży mieszkania - do kiedy deklaracje
    Od: fotd <f...@s...d.pl>

    Witam,

    Sprzedałem mieszkanie. Teraz pytanie :

    1.PIT-39 składam dopiero w 2013 do kwietnia i do wtedy płacę 19% podatku?

    2. Do kiedy mam czas na podjęcie decyzji,czy przeznaczę te pieniądze na
    własny cel mieszkaniowy? Słyszałem, że 14 dni od sprzedaży mieszkania,a
    druga wersja mówi,ze czas został wydłużony i mam czas również do 30/04
    2013. Jak jest ? Do KIP nie mogę się dodzwonić.

    Rozumiem,że nie muszę jakoś specjalnie zawiadamiać w tym roku US , że
    sprzedałem mieszkanie,gdyż zrobił to za mnie notariusz,a ja złożę za rok
    PIT-39?