  • 1. Data: 2003-08-20 10:46:06
    Temat: podatek
    Od: "Falka" <f...@g...pl>

    Witam
    zwracam sie z prośbą o pomoc w wyliczeniu podatku PIT-5,gdyż mam spór z
    ksiągową nt.wysokości naliczonego podatku.
    Dochód na 31.07.2003 -- 12209,49
    Zus liczony od najniższej podstawy.
    W/g mnie po wszelkich odliczeniach nie muszę jeszcze płacić podatku
    W/g księgowej mam podatek do zapłacenia.
    Dziekuję za pomoc
    Ela

  • 2. Data: 2003-08-20 11:01:36
    Temat: Re: podatek
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Falka napisał:

> [...]
    > Zus liczony od najniższej podstawy.
    > W/g mnie po wszelkich odliczeniach nie muszę jeszcze płacić podatku
    > W/g księgowej mam podatek do zapłacenia.

    Uwaga, będę wieszczyć :-))

    Zakładamy że powadziłas działalność co najmniej do grudnia 2003 i
    zapłaciłas wszystkie składki poczynając od grudniowej a na czerwcowej
    kończąc i płaciłaś je plus minu w ustawowych terminach - czyli grudniowa
    w styczniu, styczniowa w lutym itd.
    Zakładamy że płacisz ubezpieczenie dobrowolen chorobowe a wypadkowe masz
    wg. wskaźnika 1,93%.

    Jeżeli cokolwiek z powyższego nie jest zgodne z prawd to cały następy
    kawałek możesz pominąć ;-)

    ZArobiłaś
    12 209,49
    od początku roku zapłaciłas składek społecznych
    3359,66zł
    zostaje 8849,83zł
    podstawa opodatkowania 8850
    podatek 1151,42
    zdrowotne 802,63
    podatek 348,80

    Albo sie gdzies rabnęłam, albo nie dośc "jasno widzę" (co jest bardzo
    prawdopodobne) i masz inne składki an ZUS albo musisz zapłacić.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 3. Data: 2003-08-20 11:04:17
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Maddy napisał:

    > Uwaga, będę wieszczyć :-))
    >
    > Zakładamy że powadziłas działalność co najmniej do grudnia 2003 i
    Oczywiście chodzi o grudzień *2002* . ;-)

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 4. Data: 2003-08-20 12:12:56
    Temat: Odp: podatek
    Od: "Falka" <f...@g...pl>

    Użytkownik Maddy <m...@e...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bhvkgd$3iv$...@n...news.tpi.pl...
> [...]
    > Albo sie gdzies rabnęłam, albo nie dośc "jasno widzę" (co jest bardzo
    > prawdopodobne) i masz inne składki an ZUS albo musisz zapłacić.

    Maddy dzięki :-)
    jesteś jasnowidzem
    dokładnie : płacę dobrowolne chorobowe i prowadze działalnośc wcześniej niz
    od grudnia 2002
    Wielkie dzieki za wyliczenia !
    serdecznie pozdrawiam
    Ela

  • 5. Data: 2003-08-20 17:16:24
    Temat: Re: Odp: podatek
    Od: k...@r...pl (Krzysztof A. Ziembik)

    Witam.

    F> Maddy dzięki :-)
    F> jeste? jasnowidzem

    To teraz juz nie bedzie problemow, gdy potrzebna bedzie na grupie
    wrożka? ;)
    Maddy, moze jakis staly etacik z tego bedzie... :)

    Serdecznie pozdrawiam,
    ---
    Krzysztof A. Ziembik mailto:k...@r...pl

  • 6. Data: 2003-08-20 20:24:58
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Krzysztof A. Ziembik napisał:

    > Witam.

    > To teraz juz nie bedzie problemow, gdy potrzebna bedzie na grupie
    > wrożka? ;)
    > Maddy, moze jakis staly etacik z tego bedzie... :)

    Ok, ale wieszcze tylko w srody i to po pijaku :-))

    Aha, musze mieć czarna bielizne bo inaczej nie działa :-)

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 7. Data: 2003-08-20 22:37:13
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 20 Aug 2003, Maddy wrote:

> [...]
    >+ > Zakładamy że powadziłas działalność co najmniej do grudnia 2003 i
    >+ Oczywiście chodzi o grudzień *2002* . ;-)

    ...i działaność *do grudnia 2002* ??
    Maddy, nie żebym coś sugerował... ;)

    pozdrowienia, Gotfryd
    (rozbawiony :))

  • 8. Data: 2003-08-21 06:21:13
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Gotfryd Smolik news napisał:

    > ....i działaność *do grudnia 2002* ??
    > Maddy, nie żebym coś sugerował... ;)

    Mowiłam, że wieszcze tylko po pijaku i takie efekty sa potem ;-)

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl