  • 1. Data: 2002-12-14 14:49:26
    Temat: podatek a darowizna
    Od: "Robmon" <s...@w...pl>

    dziesięć miesięcy temu dostaliśmy ( z żoną ) od rodziców samochód wartości
    około 8-9 tysięcy PLN. A teraz chcielibyśmy go sprzedać i w związku z tym
    mam pytanie czy nie będę musiał odprowadzić jakiegoś podatku. Jeżeli tak to
    w jaakiej wysokości? Z góry dzięki za pomoc.sprawa PILNA!!!!

    --

    s...@w...pl

    GG: 2837138

  • 2. Data: 2002-12-14 15:00:54
    Temat: Re: podatek a darowizna
    Od: "Galis" <g...@g...pl>

    Robmon wrote:
> [...]
    > związku z tym mam pytanie czy nie będę musiał odprowadzić jakiegoś
    > podatku. Jeżeli tak to w jaakiej wysokości? Z góry dzięki za

    nie

  • 3. Data: 2002-12-14 16:57:48
    Od: "Robmon" <s...@w...pl>

    Użytkownik "Galis" <g...@g...pl> napisał w wiadomości