  • 1. Data: 2008-03-19 16:37:37
    Temat: podatek cywilno-prawnych oraz wniosek o ustanowienie hipoteki
    Od: "glos" <g...@d...pl>

    Zakupuje mieszkanie i troche sie pogubiłem przyznaję :(

    Mam za parę dni wizytę u notariusza. Kto ma przygotować i na jakim obecnie
    druku zgłoszenie podatku od powyższego zakupu PCC-3? (wersja?) Bank mi
    kiedyś (2006) roku wystawił już taki druk, ale czy on jest aktualny?

    skąd wniosek o ustanowienie hipoteki?

  • 2. Data: 2008-03-19 18:00:31
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Porządny bank przygotuje Ci wypełniony wniosek do hipoteki.
    Inny bank nie przygotuje.
    Same wnioski KW-Wpis są też w necie.
    JaC

    -----